ثور 31, 1399 12:52 Asia/Kabul
  • دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین: طرح معامله‌قرن بازی با آتش است

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین تاکید کرد، طرح معامله قرن بازی با آتشی است که می‌تواند بشکه‌های باروت در فلسطین و منطقه را منفجر کند.

به گزارش فارس، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ایران روز چهارشنبه در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد، طرح معامله قرن رییس جمهوری آمریکا که تلاش دارد تا با الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی عملا ملت فلسطین را در حاشیه قرار دهد، می تواند سرنوشت رژیم صهیونیستی را قبل از پایان 25 سال نهایی کند.

این بیانیه می افزاید، ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط نیروهای تروریستی آمریکا که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، وی را شهید قدس خواند، آغازی برای پیروزی‌های بزرگتر خواهد بود و خون شهید سلیمانی، آزادی سرزمین‌های اشغالی و قدس را تسریع خواهد کرد.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ایران در این بیانیه با حمایت از قضیه فلسطین و مقاومت خاطرنشان کرد، برگزاری همه‌پرسی در میان ساکنین اصلی فلسطین راه‌حلی برای تحقق حقوق ملت این سرزمین و پایان دادن به اشغال فلسطین است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نام‎گذاری شده ‏است.

روز جهانی قدس امسال، 22 مه 2020 برابر با 28 رمضان 1441 هجری قمری است.

کلیدواژه