فرمانده نیروی زمینی سپاه: ایران در موضوع امنیت کشور با کسی تعارف ندارد
(last modified 1399-04-03T13:16:20+00:00 )
سرطان 03, 1399 17:46 Asia/Kabul
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: ایران در موضوع امنیت کشور با کسی تعارف ندارد

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ضدانقلاب و حامیان آنها دریافته‌اند که جمهوری اسلامی ایران در موضوع امنیت کشور با کسی تعارف ندارد.

سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه در آغاز مرحله نهایی رزمایش "اقتدار شهدای کُرد مسلمان" این نیرو در غرب ایران افزود: هر نقطه‌ای که تروریست‌ها در آنجا حضور، سازماندهی و استقرار داشته باشند، مورد حمله قرار خواهد گرفت.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه، منطقه اجرای رزمایش متصل به مرز منطقه کردستان عراق بوده و ممکن است برخی تروریست‌ها از این جغرافیا استفاده و در این منطقه حضور پیدا کنند، تصریح کرد: هدف قرار دادن عقبه‌ها و مقرهای تروریست‌ها در نقاط پیرامونی رزمایش با هدف پاکسازی منطقه از لوث تروریست‌ها و اشرار از اهداف رزمایش "اقتدار شهدای کُرد مسلمان" است.
سردار پاکپور با تشریح اهداف تعیین شده در برگزاری این رزمایش افزود: ارزیابی توانایی فرماندهان تاکتیکی، ارتقای هماهنگی‌های یگانی و نیز عملیاتی ساختن آموزش‌ها از دیگر  اهداف برگزاری این رزمایش است.
رزمایش "اقتدار شهدای کرد مسلمان" از جمله رزمایش‌های سالانه نیروی زمینی سپاه در شمال غرب، غرب و جنوب شرق کشور است که در منطقه عمومی کردستان در حال برگزاری است.

کلیدواژه