سرطان 20, 1399 10:32 Asia/Kabul
  • تاکید بشار اسد بر همکاری راهبردی میان تهران و دمشق
    تاکید بشار اسد بر همکاری راهبردی میان تهران و دمشق

"بشار اسد" رییس جمهوری سوریه روز پنجشنبه در دیدار با سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، بر همکاری راهبردی میان تهران و دمشق تاکید کرد.

به گزارش شبکه خبری المیادین؛ "بشار اسد" در این دیدار امضای توافقنامه نظامی میان ایران و سوریه را نتیجه سال ها همکاری راهبردی میان دو کشور دانست.

"بشار اسد" با ابراز خرسندی از نتایج نشست های دوجانبه و امضای توافقنامه همکاری نظامی و فنی میان تهران و دمشق خاطرنشان کرد که این موضوع سطح همکاری های راهبردی میان سوریه و ایران را نشان می دهد.

رییس جمهوری سوریه افزود: این توافقنامه نتیجه سال ها همکاری مشترک برای مقابله با حملات تروریستی علیه سوریه و سیاست های خصمانه ای است که دمشق و تهران را هدف قرار می دهد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران نیز با تاکید بر تقویت روابط میان ایران و سوریه در زمینه های مختلف، این موضوع را به نفع دو کشور دانست.

سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپهبد «علی عبدالله ایوب» جانشین فرمانده نیروهای مسلح و وزیر دفاع سوریه روز چهارشنبه در دمشق توافقنامه همکاری همه‌جانبه در زمینه‌های نظامی، دفاعی و امنیتی امضا کردند.

 

کلیدواژه