سرطان 21, 1399 13:40 Asia/Kabul
  • اعتراف سر شبکه سایت معاند

سرشبکه سایت معاند "آمدنیوز" با اذعان به تلاش سعودی ها برای راه اندازی شبکه های ضد انقلاب اسلامی گفت، سعودی‌ها برای راه اندازی شبکه جدید پیشنهاد 30 میلیون دلاری دادند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 14 اکتبر 2019 در بیانیه ای اعلام کرد: سازمان اطلاعات سپاه پاسداران طی یک عملیات پیچیده و با حربه فریب اطلاعاتی، «روح الله زم» Ruhollah Zam یکی از سرشاخه‌های رسانه ای دشمن و جنگ روانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را دستگیر کرد.
«روح الله زم» یکی از سرشاخه‌های رسانه ای دشمن و سرشبکه سایت معاند "آمد نیوز" در گفت وگو با شبکه دوم تلویزیون ایران که شامگاه جمعه پخش شد، تصریح کرد، «عادل الجبیر» وزیر امور خارجه پیشین عربستان از طریق رابطه ای به او وصل شد تا شبکه ای در موازات شبکه "ایران اینترنشنال" ایجاد شود.
زم افزود، سعودی ها اعتقاد داشتند که شبکه "ایران اینترنشنال" دیگر خط و خطوط باب میل عربستان را دنبال نمی کند و برای تاسیس و فعالیت شبکه جدید، بودجه 30 میلیون دلاری در سال در نظر گرفته بودند.
سر شبکه سایت معاند "آمد نیوز" درباره ارتباطش با سرویس های جاسوسی فرانسه، آمریکا و کشورهای دیگر نیز گفت،"از طرف پلیس فرانسه زنگ زدند و گفتند که می خواهند با او کار کنند و حمایت مالی اش را برعهده بگیرند تا ایران را به هم بریزند."
زم تصریح کرد، "موقعیت او طوری بود که می توانست با هر جا که می خواست ارتباط بگیرد؛ یعنی حتی می توانست با موساد نیز ارتباط بگیرد."

 

کلیدواژه