سرلشکر سلامی: توسعه تسلیحات ایران منطبق بر شناخت نقاط ضعف و قوت دشمن است
(last modified 1399-05-08T03:09:52+00:00 )
اسد 08, 1399 07:39 Asia/Kabul
  • سرلشکر سلامی: توسعه تسلیحات ایران منطبق بر شناخت نقاط ضعف و قوت دشمن است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توسعه تجهیزات و تسلیحات ایران منطبق بر تهدید و شناخت واقعی از نقاط ضعف و قوت دشمن است و رزمایش‌های سپاه با هدف اطمینان از صیانت مقتدرانه از منافع ملت ایران برگزار می شود.

سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص)۱۴ افزود: سیاست های ما برای صیانت از منافع حیاتی ملت عزیز ایران دفاعی است، به این مفهوم که ما از ابتدا به هیچ کشوری تهاجم نخواهیم کرد، اما در تاکتیک و عملیات کاملا تهاجمی هستیم.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه فضای عمل ما در سطح راهبردی دفاعی است، اما در سطوح عملیات و تاکتیک سراسر تهاجم هستیم، تصریح کرد: آنچه امروز در این رزمایش در سطح نیروهای هوافضا و دریایی به نمایش درآمد سراسر تهاجمی بود.

سرلشکر سلامی گفت: تهاجم به واحدهای شناوری دشمن در صورتی که بخواهند تعرضی به منافع ما داشته باشند، با ترکیبی از عملیات تهاجم‌ موشکی و رزم واحد شناوری در سطح دریا همراه با مین‌ریزی آفندی توسط شناورهای هجومی در این رزمایش به نمایش درآمد.

 مرحله نهایی رزمایش بزرگ و مشترک "پیامبر اعظم (ص) 14" از روز سه شنبه با مشارکت نیروی دریایی و نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه عمومی استان هرمزگان، غرب تنگه هرمز و خلیج فارس تا عمق کشور آغاز شد.

کلیدواژه