خطیبان جمعه سراسر ایران: سازش با رژیم صهیونیستی، خیانت به اسلام است
(last modified Sat, 22 Aug 2020 03:53:01 GMT )
سنبله 01, 1399 08:23 Asia/Kabul
  • خطیبان جمعه سراسر ایران: سازش با رژیم صهیونیستی، خیانت به اسلام است

خطیبان جمعه سراسر ایران، توافق ننگین عادی‌سازی رابطه امارات با رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کردند: هرگونه سازش با رژیم غاصب صهیونیستی، خیانت به اسلام و مسلمانان است.

به گزارش ایرنا، خطیبان جمعه سراسر ایران در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به اینکه یکی از اهداف توافق امارات و رژیم صهیونیستی، به انزوا کشاندن جریان مقاومت است، خاطرنشان کردند: با این اقدام ننگین، جریان مقاومت نه تنها ضعیف نمی‌شود بلکه در کشورهای عربی تقویت خواهد شد.

ائمه جمعه سراسر ایران، هدف آمریکا را از عادی‌سازی رابطه امارات با رژیم صهیونیستی در راستای معامله قرن دانستند و افزودند: آشکار شدن چهره نفاق امارات پیامدهای مثبتی به دنبال دارد و آن‌ هم تقویت دینداری اسلامی در تمامی کشورهای عربی خواهد بود، زیرا رژیم صهیونیستی نمی‌تواند برای آن‌ها امنیت بیاورد و طرح ننگین معامله قرن شکست می‌خورد.

در پی تلاش‌های «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای تسهیل روند عادی‌سازی روابط بین امارات و رژیم صهیونیستی، اخیرا ابوظبی و تل‌آویو بر سر عادی سازی کامل روابط دیپلماتیک به توافق رسیدند.

توافق اسرائیل و امارات، موجی از اعتراضات گسترده را از سوی گروه‌های فلسطینی، کشورهای منطقه و شماری از شخصیت‌های سیاسی جهان در پی داشته است.

کلیدواژه