سنبله 31, 1399 10:02 Asia/Kabul
  • نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران با حضور نمایندگان گروه‌های مقاومت
    نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران با حضور نمایندگان گروه‌های مقاومت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران از بررسی عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی، با حضور نمایندگان گروه‌های مقاومت در تهران خبر داد.

«ابوالفضل عمویی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران روز یکشنبه تصریح کرد: در این جلسه «خالد قدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، «صلاح فحص» نماینده جنبش اَمل و «سید عبدالله صفی‌الدین» نماینده جنبش حزب الله لبنان در تهران ارزیابی خود را درباره اتفاقات رخ داده برای کشورهای حاشیه خلیج فارس و فشار آمریکایی‌ها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ارائه کردند.

عمویی خاطرنشان کرد: نمایندگان گروه‌های مقاومت در این نشست، روند عادی سازی امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی را تقبیح و تاکید کردند، اقدام کشورهای بحرین و امارات پذیرفتنی نیست و نفرت، تنها آورده حاکمان این دولت‌ها خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران، تلاش صورت گرفته برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را مبتنی بر نیازهای دونالد ترامپ در سیاست داخلی و انتخابات پیش روی ایالات متحده دانست و تصریح کرد: متاسفانه دولت‌های امارات و بحرین وارد مسیر غلطی شدند.

عمویی با اعلام همبستگی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران با مردم فلسطین تصریح کرد: در این جلسه نمایندگان مقاومت بر ضرورت اولویت دادن به موضوع فلسطین تا آزادسازی قدس شریف و حمایت مجلس ایران از جریان‌های مقاومت تاکید کردند.

کلیدواژه