الحاق بیش از 500 خودروی فوق سنگین تانک‌بر به ناوگان ترابری ارتش ایران
(last modified 1399-08-07T10:17:11+00:00 )
عقرب 07, 1399 14:47 Asia/Kabul
  • الحاق بیش از 500 خودروی فوق سنگین تانک‌بر به ناوگان ترابری ارتش ایران
    الحاق بیش از 500 خودروی فوق سنگین تانک‌بر به ناوگان ترابری ارتش ایران

بیش از 500 خودروی فوق سنگین تانک‌بر تاکتیکی به ناوگان ترابری و تحرک نیروی زمینی ارتش ایران ملحق شد.

مراسم الحاق بیش از 500 خودروی فوق سنگین تانک‌بر به ناوگان ترابری ارتش ایران صبح امروز (چهارشنبه) با حضور امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش و امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش و جمعی از فرماندهان نظامی ایران در تهران برگزار شد.

سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش ایران در این مراسم گفت: امروز نیروی زمینی، تبدیل به نیرویی صددرصد متحرک شده که بدون نیاز به کمک‌های بیرونی قادر است همه‌ ماموریت‌های خود را انجام دهد.

در ادامه این مراسم، سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران نیز با بیان اینکه این نیرو، برای انتقال سریع تانک و سکوهای آتش خود نیازمند انواع کِشَنده‌های سنگین و فوق سنگین راهبردی است، افزود: دانش تولید این کشنده‌های استراتژیک، علاوه بر اینکه در اختیار قدرت‌های بزرگ بود، بواسطه تحریم‌های غیرقانونی علیه ایران، امکان دستیابی به آن امکان نداشت.

سرتیپ حیدری‌ خاطرنشان کرد: امروز با پشت سر گذاشتن تحریم‌های ظالمانه و تبدیل آن به فرصت تاریخی و با تکرار شعار همیشگی مرگ بر آمریکا و بانیان‌ تحریم، بیش از 500 خودروی فوق سنگین تانک‌بر به ناوگان ترابری ارتش ایران ملحق شده است.

کلیدواژه