روحانی: اعتماد مردم به کادر درمانی، موجب نجات کشور از موج سوم کرونا شد
(last modified 1399-09-29T08:53:10+00:00 )
قوس 29, 1399 13:23 Asia/Kabul
  • روحانی: اعتماد مردم به کادر درمانی، موجب نجات کشور از موج سوم کرونا شد
    روحانی: اعتماد مردم به کادر درمانی، موجب نجات کشور از موج سوم کرونا شد

رئیس جمهوری اسلامی ایران، موج سوم کرونا در کشور را بسیار سهمگین توصیف کرد و گفت: اتحاد، همدلی و اعتماد مردم به کادر درمانی، موجب نجات کشور از این موج سهمگین شد.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از همراهی و همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اقدامات سختگیرانه برای مهار موج جدید بیماری کرونا اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده، هیچ شهر قرمزی در سراسر ایران وجود ندارد.

رئیس جمهوری ایران همچنین با قدردانی از همه آنهایی که در شرایط کرونایی برای رشد اقتصاد و تولید کشور تلاش کردند، گفت: مثبت شدن رشد اقتصادی کشور در 6 ماهه اول امسال (20 مارس تا 21 سپتامبر 2020) (1 حمل تا 31 سنبله 1399 )با وجود بیماری کرونا و تحریم و جنگ اقتصادی دشمن از افتخارات بزرگ ملت ایران است.

روحانی افزود: در حالی که بسیاری از کشورها با شیوع بیماری کرونا با مشکلات اقتصادی مواجه بودند، ایران از جمله معدود کشورهایی بوده که رشد اقتصادی‌اش مثبت بوده است.

رئیس جمهوری ایران در ادامه با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند موفقیت‌ها و خودکفایی‌های جمهوری اسلامی را باور کنند، گفت: در سال‌های اخیر سالانه 2 هزار و 500 مگاوات به تولید برق کشور افزوده  شده و به زودی نیز تولید برق به 20 هزار مگاوات خواهد رسید و تولید گاز در کشور هم برای نخستین بار به یک میلیارد متر مکعب رسیده است.

کلیدواژه