جدی 09, 1399 12:05 Asia/Kabul
  • عادی سازی روابط کشورها با رژیم اسرائیل اشتباهی بزرگ است
    عادی سازی روابط کشورها با رژیم اسرائیل اشتباهی بزرگ است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران تاکید کرد:بلایی بر سر رژیم اسرائیل خواهیم آورد که کشورهای عربی هم بفهمند با عادی سازی روابط خود با اسرائیل، اشتباه بزرگی مرتکب شده اند.

به گزارش خبرنگار رادیو دری ،«محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران در گفتگو با شبکه تلویزیونی المنار درباره پاسخ جمهوری اسلامی ایران به ترورهای مسئولان بلند پایه از جمله سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و دانشمند شهید «محسن فخری زاده» گفت: جنگ جدیدی بین ما و دشمنان آغاز شده و این جنگ ادامه دارد.

رضایی با بیان اینکه ایران از دو سال پیش وضعیت مقاومتی را آغاز کرده است،تصریح کرد:این مقاومت یک مقاومت موثر است و سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا در خلیج فارس و توقیف کشتی انگلیس و محاکمه سرنشینان آن از آثار مقاومت موثر ایران است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران همچنین با اشاره به اینکه در حمله ایران به عین الاسد (پایگاه نظامی آمریکا در عراق) نیز ضربه ای قوی و شجاعانه وارد شد،تصریح کرد:ما می توانستیم آمریکا و اسرائیل را بیش از این مقدار مجازات کنیم.

رضایی با بیان اینکه رژیم اسرائیل و آمریکا اقداماتی را در راستای جنگ اقتصادی و نا امن کردن ایران انجام می دهند،افزود:این طبیعی است که ما در این جنگ شهید بدهیم و بر ما فشار وارد شود و بهایی بپردازیم اما هنوز جنگ به پایان نرسیده است.

کلیدواژه