حمایت و قدردانی ۱۰ هزار پرستار از مواضع رهبر انقلاب در حوزه سلامت
(last modified Wed, 13 Jan 2021 10:18:24 GMT )
جدی 24, 1399 14:48 Asia/Kabul
  • حمایت و قدردانی ۱۰ هزار پرستار از مواضع رهبر انقلاب در حوزه سلامت
    حمایت و قدردانی ۱۰ هزار پرستار از مواضع رهبر انقلاب در حوزه سلامت

 بیش از ۱۰ هزار پرستار با امضای پویش "سپاس رهبرم" از مواضع حکیمانه، مقتدرانه و افتخار آفرین رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد واکسن کرونا و نیز مسائل زیربنایی حوزه مراقبت های پرستاری کردند.

به گزارش خبرنگار رادیو دری، پرستاران ایرانی در متن پویش "سپاس رهبرم" اعلام کردند: واکسن داخلی کرونا در شرایط کنونی عامل "افتخار و اقتدارملی و عامل تضمین سلامت آحاد ملت و به ویژه نیروی انسانی در نظام سلامت" است و پرستاران خود را مجری، مدافع و عامل به فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی می دانند.
در متن این پویش تصریح شده است: مواضع حکیمانه، دلسوزی و توجه ویژه رهبری معظم انقلاب به دانشمندان تولید واکسن، سلامت تضمین شده آحاد مردم و توجه و تاکید ایشان به رسیدگی تخصصی به تعداد و شرایط سرمایه انسانی در حوزه مراقبتهای پرستاری؛ عامل اصلی پیشران، پیش برنده و "موتور محرکه قدرت ما می توانیم" است. 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به ایران را ممنوع اعلام کردند و گفتند: آمریکایی‌ها اگر توانسته بودند واکسن تولید کنند، این افتضاح کرونایی در کشورشان به‌وجود نمی‌آمد که در یک روز حدود ۴ هزار نفر تلفات داشته باشند؛ ضمن اینکه اساساً به آنها اعتمادی نیست و گاهی  واکسن‌ها برای آزمایش بر روی ملت‌ها است.

 

 

کلیدواژه