نشست مشترک مجالس حامی فلسطین نشان از استمرار مقاومت برابر استکبار است
(last modified Mon, 18 Jan 2021 14:33:34 GMT )
جدی 29, 1399 19:03 Asia/Kabul
  • ذوالنوری:نشست مشترک مجالس حامی فلسطین نشان از استمرار مقاومت برابر استکبار است
    ذوالنوری:نشست مشترک مجالس حامی فلسطین نشان از استمرار مقاومت برابر استکبار است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران گفت: حضور روسای کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی مجالس کشورهای حامی فلسطین نشان از استمرار ایستادگی و مقاومت برابر استکبار است.

به گزارش خبرنگار رادیو دری،«مجتبی ذوالنوری»رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در «وبینار بین‌المللی مجالس حامی قدس»گفت:اگرچه سران برخی از کشورهای اسلامی با خیانت به آرمان‌های قدس، امروز نه تنها خوابند، نه تنها سکون و سکوت بر جوامع اسلامی ایجاد کرده‌اند، بلکه دستان خیانت بارشان را به دست دشمن دراز کرده‌اند و امروز با اجرایی کردن معامله محکوم به شکستِ قرن به آرمان‌های فلسطین و جامعه مسلمانان، همچنین اهداف فلسطین خیانت می‌کنند.

ذوالنوری افزود: دشمنان سعی می‌کنند کشورهای معدودی از جهان اسلام را با فریفته کردن، مرعوب کردن، تطمیع کردن سران خائن این کشورها، عادی سازی روابط با رژیم منحوس صهیونیستی را اجرا کنند و در تلاش هستند تا قبح رابطه با رژیم صهیونیستی را بشکنند و ظلم بر مردم فلسطین را استمرار دهند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین از ابتدایی‌ترین حق که حق بر سلامت است برخوردار نیستند، اظهار داشت:حضور چشمگیر مهمانان، پارلمان‌های حامی کشور فلسطین و قبله اول مسلمانان در این موقعیت، حضوری معنادار و مهم است که عزم و اعتقاد کشورها بر ادامه مسیر مقاومت را اثبات کرده و به دنیا نشان می‌دهد.

وبینار بین‌المللی مجالس حامی قدس امروز (دوشنبه) با حضور نمایندگانی از کشورهای ترکیه، مالزی، اندونزی، یمن، پاکستان، الجزایر، افغانستان، قطر، تونس، لبنان، بولیوی، ونزوئلا، عراق، سوریه، آفریقای جنوبی و فلسطین به میزبانی مجلس شورای اسلامی ایران و با شعار «القدس تجمعنا- قدس عامل وحدت ما» برگزار شد.

کلیدواژه