دلو 04, 1399 18:38 Asia/Kabul
  • پیام تبریک سرلشکر باقری به رهبر معظم انقلاب برای برگزاری موفق رزمایش‌های سپاه و ارتش
    پیام تبریک سرلشکر باقری به رهبر معظم انقلاب برای برگزاری موفق رزمایش‌های سپاه و ارتش

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در پیامی برگزاری موفق رزمایش‌های ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر مبارک حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) تبریک گفت.

به گزارش رادیو دری ، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در پیامی که روز شنبه منتشر شد، تصریح کرد، رزمایش‌های اقتدار 99 «ارتش جمهوری اسلامی» و پیامبر اعظم (ص) 15 «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس، دریای عمان، سواحل مکران و شمال اقیانوس هند و کویر مرکزی ایران با موفقیت برگزار شد.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌شک آنچه این روزها در جریان رزمایش‌های زمینی، دریایی، موشکی و پهپادی ارتش عزیز و سپاه سلحشور رقم خورد، تبلور و تجسم درک عمیق «سربازان ولایت» از تجربه تلخ ناتوانی مقابل حملات موشکی و هوایی ارتش بعثی صدام در جنگ تحمیلی است که با گذشت سه دهه از آن دوران، امروز سایه خود را با ساقط کردن پهپاد راهبردی متجاوز آمریکایی و در هم کوبیدن پایگاه عین الاسد ارتش تروریستی امریکا در عراق، در اردوگاه دشمن و اتاق‌های فکر و محاسبه گری آن‌ها گسترانده است.

سرلشکر باقری در این پیام تاکید کرد: صعود صنعت دفاعی کشور و توانمندی‌ها و آمادگی‌های همه جانبه نیروهای مسلح به تراز «بازدارندگی راهبردی» و گشودن مسیرهای قدرت افزایی برای هماوردی و مقابله پیروزمند با تهدیدات و نیت‌های شوم دشمنان، مرهون هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده مقتدر، بصیر، انقلابی، مجاهد و دوراندیش است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران همچنین در این پیام آمادگی همه‌جانبه فرماندهان و آحاد نیروهای مدافع انقلاب و کشور به ویژه در ارتش و سپاه برای پاسخ قاطع و «ضربت متقابل» و «ویرانگر» به کانون‌های تهدید، تعرض و طمع ورزی به استقلال امنیت و تمامیت ارضی میهن اسلامی را اعلام کرد.

کلیدواژه