صالحی: بایدن از ۴۲ سال فشار و تهدید بی نتیجه علیه ایران درس بگیرد
(last modified 1399-11-20T13:51:41+00:00 )
دلو 20, 1399 18:21 Asia/Kabul
  • صالحی: بایدن از ۴۲ سال فشار و تهدید بی نتیجه علیه ایران درس بگیرد
    صالحی: بایدن از ۴۲ سال فشار و تهدید بی نتیجه علیه ایران درس بگیرد

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: جو بایدن باید از ۴۲ سال فشار و تهدید دولت های قبلی آمریکا علیه ایران که کارساز نبوده و نتوانسته ملت ایران تسلیم کند، درس بگیرد.

به گزارش خبرنگار رادیو دری، «علی اکبر صالحی» روز دوشنبه در آیین راه اندازی نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت هسته ای در قزوین افزود: اگر آمریکا همچنان فکر می کند با فشار و تهدید می تواند ایران را تسلیم کند، بدا به حال آنان که هنوز ایران را نشناخته اند.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: آمریکا صدام، منافقان و داعش را در تقابل با ما قرار داد اما همگان سرنوشت آنها را دیدند.

وی با بیان اینکه محدودیت های آمریکا باعث ابتکار و خلاقیت ما در رفع نیازهای خود شده و جمهوری اسلامی را به کسب دانش و فناوری بیشتر تحریک کرده است،افزود: آنها می خواستند با تحریم غذا و دارو ملت ما را گرسنه و بیمار کنند اما اکنون در تولید محصولات غذایی و بسیاری از داروها خودکفا هستیم.

وی با اشاره به خدمت صنعت هسته ای ایران به حوزه درمان و تولید دارو ، ادامه داد: در این شرایط یکی از گلوگاه های ساخت واکسن کرونا سانتریفیوژی بود که آنرا تولید و در اختیار شرکت داروسازی داخلی قرار دادیم.

کلیدواژه