ثور 01, 1400 15:09 Asia/Kabul
  • سرکنسول ایران در شانگهای: فرصت جدید همکاری ایران و چین فراهم شده است
    سرکنسول ایران در شانگهای: فرصت جدید همکاری ایران و چین فراهم شده است

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شانگهای چین ، برنامه جامع همکاری های ایران و چین را فرصتی برای دور جدید همکاری‌های دو جانبه تهران - پکن دانست.

به گزارش رادیو دری، «رمضان پرواز» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شانگهای روز چهارشنبه در دیدار «چی یان» رئیس انجمن بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط شانگهای ظرفیت انجمن بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط را فرصتی برای ایران و چین در همکاری‌های فرهنگی، اقتصادی، تجاری و گردشگری دانست.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شانگهای گفت: حضور مجموعه وسیعی از شرکت‌های کوچک و متوسط در منطقه دلتای رود یانگ تسه متشکل از کلانشهر شانگهای و استان‌های جه جیانگ، جیانگسو و آنهویی فرصتی برای تعمیق روابط دو کشور است.

رئیس انجمن بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط شانگهای نیز در این دیدار با ارائه توضیحاتی در خصوص سیاست دولت چین در هم افزایی شهرها و استان‌های واقع در منطقه دلتای رود یانگ تسه، پتانسیل همکاری منطقه با ایران را بسیار بالا و مهم ارزیابی کرد.

در این دیدار مقرر شد میز ایران در این انجمن تشکیل و وبیناری نیز بین انجمن مذکور و سازمان صنایع کوچک و متوسط ایران برنامه ریزی شود.

انجمن بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط شانگهای با پنج هزار عضو علاوه بر کلانشهر شانگهای، استان‌های جیانگسو، جه جیانگ و آنهویی را نیز پوشش می‌دهد.  

کلیدواژه