نمایشگاه مجازی قرآن کریم نقطه عطفی در استفاده از فضای مجازی
(last modified 1400-02-11T12:28:32+00:00 )
ثور 11, 1400 16:58 Asia/Kabul
  • نمایشگاه مجازی قرآن کریم نقطه عطفی در استفاده از فضای مجازی
    نمایشگاه مجازی قرآن کریم نقطه عطفی در استفاده از فضای مجازی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران، برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن کریم را نقطه عطفی در استفاده از فضای مجازی دانست.

به گزارش رادیو دری، "سید عباس صالحی "  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران روز شنبه   در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، از این  نمایشگاه  به عنوان نقطه عطفی در استفاده از فضای مجازی یاد کرد و گفت: با این نمایشگاه به عنوان یک بستر تحول می‌توان با قرآن انس پیدا کرد.

صالحی افزود : مجموعه های مختلفی که می خواهند از معارف قرآنی و مشاوره های قرآنی و آموزش های قرآنی استفاده کنند، می توانند در سطح گسترده جامعه ایرانی بلکه جامعه جهانی از امکانات این نمایشگاه استفاده کنند.

به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی : در سطح بین المللی امسال 2021  در نخستین گام هستیم و در سال های آینده می توان شاهد گسترش این بخش بود ولی امسال متفکران و اندیشمندان قرآنی جهان اسلام در وبینارها و فضاهای گفت و گوهای فرهنگی حضور دارند.

صالحی تاکید کرد، با این نمایشگاه  فرصت گفت و گوی قرآنی در بستر فضای مجازی ایجاد می شود.

نمایشگاه مجازی قرآن کریم با شعار «قرآن، کتاب رشد و رویش» با حضور «سیدعباس صالحی»  از امروز 18 ماه مبارک رمضان به صورت 24 ساعته به مدت 10 روز یعنی تا 27 ماه رمضان از طریق مجازی در دسترس علاقه مندان به قرآن کریم است.  

قرار است در این نمایشگاه 30 وبینار تخصصی در حوزه های گوناگون فرهنگ قرآنی برگزار شود که 10 وبینار در سطح بین المللی و با حضور میهمانان برجسته فرهنگ قرآنی و اسلامی از ده کشور خواهد بود.

کلیدواژه