ثور 15, 1400 12:03 Asia/Kabul
  • برافراشتن پرچم فلسطین در تمامی شهرهای ایران
    برافراشتن پرچم فلسطین در تمامی شهرهای ایران

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، به مناسبت روز جهانی قدس در تمامی شهرهای کشور پرچم فلسطین برافراشته خواهد شد.

به گزارش رادیودری به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، "نصرت الله لطفی" قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جمهوری اسلامی ایران  گفت:  روز پنجشنبه و جمعه  در تمامی میادین و خیابان های با نام فلسطین در شهرهای مختلف کشور، پرچم فلسطین برافراشته و پرچم رژیم اشغالگر قدس و آمریکا به آتش کشیده خواهد شد.
لطفی در نشست تخصصی "یوم الله جهانی قدس"  با اشاره به هفتاد و سومین سال اشغال قدس شریف افزود: نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، ابتکاری حکیمانه امام خمینی (ره) است که تاکید ایشان بر اینکه «روز قدس تنها متعلق به فلسطین نیست » نشان از نگاه بسیار ژرف اندیشانه و جامع و فراگیر مرجعی دینی دارد.
به گفته لطفی، آزادی قدس شریف در آینده‌ای نزدیک محقق خواهد شد که دروازه ای برای برداشتن قدم های اساسی تر است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به سابقه حضور مردم ایران در راهپیمایی های باشکوه روز قدس و حمایت از ملت شجاع فلسطین گفت: به دلیل محدودیت های کرونایی امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس و حرکت میدانی وجود ندارد، اما برنامه های نمادین مختلفی برای گرامیداشت این روز برگزار می شود.
لطفی تاکید کرد: ایرانیان هرگز ادامه اشغال قدس شریف را تحمل نکرده و با هر امکان مورد نیاز از انتفاضه ملت فلسطین حمایت خواهند کرد.

کلیدواژه