دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع): عادی‌سازی روابط با اسرائیل خطری برای تمام بشریت است
(last modified 1400-02-16T03:11:45+00:00 )
ثور 16, 1400 07:41 Asia/Kabul
  • دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع): عادی‌سازی روابط با اسرائیل خطری برای تمام بشریت است
    دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع): عادی‌سازی روابط با اسرائیل خطری برای تمام بشریت است

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: برخی از کشورهای عربی درصدد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در جوامع بین‌المللی هستند که خطری برای تمام بشریت است.

به گزارش رادیودری، آیت الله «رضا رمضانی» روز چهارشنبه در دومین کنگره بین المللی قدس شریف در قم افزود: اسلام مقاومت را واجب دانسته و به مردم دستور می‌دهد در برابر متجاوزان ایستادگی کرده و آنها را سر جای خودشان بنشانند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس ابتدایی‌ترین حقوق مردم را در سرزمین‌های اشغالی زیرپا گذاشته و تمام تعهدات بین المللی و حقوقی را نقض کرده‌است.

آیت الله رمضانی گفت: در سالهای گذشته بیش از دو هزار و ۱۰۰ زن و کودک فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی شهید و بیش از ۱۳ هزار کودک مجروح  و حدود ۵۰۰ کودک و نوجوان به اسارت گرفته شده‌است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تاکید بر اینکه ایران به دنبال دانش هسته ای صلح آمیز است، ادامه داد: جوامع و سازمان‌های بین المللی باید خطر کلاهک‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی را جدی بگیرند و با وضع قوانینی تمام سلاح های کشتار جمعی را از سراسر عالم برچینند.

دومین کنگره بین المللی قدس شریف با شعار «القدس اقرب» و با سخنرانی ۳۰  شخصیت علمی و فرهنگی از کشورهای ایران، فلسطین، مالزی، هند، افغانستان، پاکستان، فرانسه، آرژانتین، عراق، ترکیه، شیلی، امارات، لبنان، سوریه، انگلیس، کانادا و تونس روز گذشته (سه شنبه) بصورت مجازی در قم (جنوب تهران) آغاز شد.

کلیدواژه