امیرعبداللهیان :باید از همه ظرفیت‌های جهانی برای مبارزه با تروریسم استفاده کرد
(last modified 1395-05-03T13:02:01+00:00 )
اسد 03, 1395 17:32 Asia/Kabul
  • "حسین امیر عبداللهیان" دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌الملل

"حسین امیر عبداللهیان" دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌الملل جنایات تروریستی اخیر در کابل و بغداد را محکوم کرد.

 دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌الملل گفت، باید از همه ظرفیت‌های جهانی برای مبارزه با تروریسم استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، "حسین امیر عبداللهیان" دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌الملل با محکومیت جنایات تروریستی اخیر در کابل و بغداد تأکید کرد، باید همه ظرفیت‌های جهانی را فعال کرد تا اطمینان حاصل شود که تروریست‌ها در پایان راه خود هستند و هیچ جایی در آینده نخواهند داشت.

حسین امیرعبداللهیان افزود، ادامه خطای راهبردی برخی بازیگران منطقه ای و فرامنطقه ای مانع جدی تحقق صلح و مبارزه با تروریسم است.

وی تصریح کرد، بهره گیری کشورها از همه ظرفیت های دیپلماسی پارلمانی، رسمی و دیپلماسی عمومی برای کمک به تحقق صلح و ثبات و رفاه ملت‌ها در شرایط تاریخی کنونی یک ضرورت است.

امیرعبداللهیان همچنین گفت، تهران و مسکو به همکاری های مشترک خود در زمینه مبارزه با تروریسم و کمک به سوریه قویا ادامه خواهند داد.

دستیار ویژه رئیس مجلس ایران ، خاطر نشان کرد، تقویت همکاری های پارلمانی و حضور فعال و موثر نمایندگان مجلس در مجامع بین المللی مورد تاکید ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره جدید است.