ثور 28, 1400 08:08 Asia/Kabul
  • رئیسی: کشورهایی که دنبال عادی سازی روابط صهیونیستها بودند شریک جرم هستند
    رئیسی: کشورهایی که دنبال عادی سازی روابط صهیونیستها بودند شریک جرم هستند

رئیس قوه قضائیه ایران گفت: کشورهایی که دنبال عادی ‎سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی بودند، قطعاً در ریختن خون کودکان و زنان بی‌گناه فلسطینی شریک و سهیم هستند.

به گزارش رادیو دری به نقل ازخبرگزاری مهر؛«سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه ایران روز دوشنبه در جلسه شورای عالی قوه قضائیه، با محکومیت حملات صهیونیست‌ها به مردم بی دفاع غزه گفت: کشتار زنان و کودکان و تخریب ساختمان‌ها خصوصاً در مناطق پرجمعیت و ظلم و ستم به ساکنان غزه بار دیگر انفعال و بی عملی شورای امنیت سازمان ملل و نهادهای بین المللی در قبال مردم فلسطین را ثابت کرد.

رئیسی افزود: این حوادث تلخ، مردم فلسطین را از استیفای حقوقشان توسط نهادهای مدعی حقوق بشر ناامیدتر کرده و نشان داد آمریکا و غربی‌ها که این جنایات در برابر چشم آنها انجام می‌شود، هیچ‌گاه گامی برای احقاق حقوق از دست رفته فلسطینی‌ها بر نمی‌دارند.

رئیس قوه قضائیه ایران با بیان اینکه جنایات صهیونیست‌ها بی پاسخ نمی‌ماند و نیروهای مقاومت سرنوشت فلسطین را با مجاهدت و ایستادگی تعیین خواهند کرد،گفت: اراده پولادین فلسطینی‌ها و حق‎خواهان و عدالت‎طلبان به زودی در عالم بروز و ظهور می‌یابد و دست انتقام الهی حق مردم مظلوم فلسطین را خواهد گرفت.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، از دوشنبه هفته  گذشته و پس از پایان ضرب‌ الاجل مقاومت به تل‌ آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد که در این درگیری ها تاکنون 218 نفر از جمله 58 کودک و 34 زن شهید و 1235 نفر زخمی شده اند.

مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به حملات و جنایات رژیم صهیونیستی شهرک های صهیونیستی ازجمله تل آویو و اشدود و فرودگاههای اسرائیل را موشک باران کرد که در این حملات 10 صهیونیست به هلاکت رسیده و 46 نفر زخمی شدند.

کلیدواژه