جوزا 11, 1400 08:33 Asia/Kabul
  • جلیلی: حل مشکلات، برنامه و نگاه بلندمدت می‌خواهد
    جلیلی: حل مشکلات، برنامه و نگاه بلندمدت می‌خواهد

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: برای حل مشکلات کشور، یک نگاه بلندمدت و تمدنی نیاز است.

به گزارش رادیو دری، «سعید جلیلی» عصر دوشنبه در برنامه تبلیغاتی تلویزیونی گفت وگوی مستقیم با مردم تصریح کرد: در مسائل اقتصادی کشور نابسامانی مختلفی در زمینه گرانی، تورم، مشکل مسکن و نقدینگی وجود دارد و برای حل این مسائل یک جهش بزرگ نیاز است. 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران درباره اینکه چگونه می‌توان مسائل اساسی و اقتصادی را حل کرد افزود: ایران ظرفیت و توانمندی‌های خوبی دارد و برای فعال کردن این ظرفیت‌ها باید برنامه داشت تا به موفقیت رسید.   

جلیلی تاکید کرد: کشور نباید با همه توانمندی‌هایی که دارد معطل و منفعل بماند و نباید منتظر باشد تا طرف‌های خارجی و دشمنان به ملت ایران کمک کنند. 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: روند کنونی طی شده، موفق نبوده است و عملکرد ضعیف نمی‌تواند کشور را به قله موفقیت و جهش واقعی برساند. 

جلیلی افزود: رویکرد غلط، یعنی یک رویکرد حداقلی مدنظر باشد و بین راه‌ها و توانمندی‌های مختلف نباید فقط یک راه و یک توانمندی دنبال شود. 

جلیلی با بیان اینکه دولتش هیچ وقت مخالف مذاکره نیست و باید همزمان همه توانمندی‌های کشور را دنبال کرد افزود: امروز تحریم‌ها دو برابر شده و قیمت دلار هم هفت برابر شده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با بیان اینکه دولت فعال باید همه ظرفیت‌های کشور را به فعالیت درآورد گفت: تحقق این مهم به سه اصل "باور"، "اراده" و "برنامه" نیاز دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران 18 ژوئن 2021 (28 جوزا 1400 ) برگزار می شود. 

کلیدواژه