درخواست مهرعلیزاده از مردم ایران برای حضور پرشور در انتخابات
(last modified Mon, 07 Jun 2021 10:16:09 GMT )
جوزا 17, 1400 14:46 Asia/Kabul
  • درخواست مهرعلیزاده از مردم ایران برای حضور پرشور در انتخابات
    درخواست مهرعلیزاده از مردم ایران برای حضور پرشور در انتخابات

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران از همه مردم کشور خواست برای نقش داشتن در تعیین سرنوشت خود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند. 

به گزارش رادیو دری، «محسن مهرعلیزاده» روز دوشنبه در نشست خبری با رسانه‌های مختلف در تهران تصریح کرد، مردم با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، دولتی تشکل دهند که با برنامه‌ریزی آنچه خواست مردم است، عملی کند و آینده کشور را بسازد. 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران خاطرنشان کرد، انتخابات، بارزترین نماد «جمهوریت» نظام جمهوری اسلامی ایران است و حضور مردم در تعیین سرنوشت خود می‌تواند وجهه جمهوریت را بیش از پیش حفظ و تثبیت کند.

مهرعلیزاده همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی و نیز تاکید بر مبارزه با گرانی کالاهای اساسی گفت، فرایند توزیع و تامین کالاها نیاز به مدیریت دقیق دارد و با چند نرخی در بازار برخورد خواهد شد. 

وی تصریح کرد، وضعیت امروز اقتصادی با وجود همه امکانات و ظرفیت‌های داخلی، نتیجه نداشتن برنامه از دوره‌های گذشته است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران خاطرنشان کرد، کسانی که در زمینه اقتصادی هیچ تجربه‌ای ندارند، چگونه می‌خواهند یک‌ شبه وضعیت بحرانی بازار بورس را سامان دهند و فساد را در کشور ریشه‌کن کنند. 

مهرعلیزاده گفت، امروز معیشت و اقتصاد، اولویت کشور است و کسی باید رئیس جمهور شود که مسائل اقتصادی را به خوبی بشناسد تا بتواند مشکلات اقتصادی مرتفع کند.

 

کلیدواژه