جوزا 23, 1400 11:38 Asia/Kabul
  • فرمانده کل ارتش ایران: انتخابات فرصتی برای تقویت قدرت نرم نظام است
    فرمانده کل ارتش ایران: انتخابات فرصتی برای تقویت قدرت نرم نظام است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: انتخابات پرشور همانند سپری مستحکم، کشور را در برابر توطئه‌های دشمن مصون ساخته و فرصتی برای تقویت قدرت نرم نظام و اعتلای موقعیت کشور در منطقه است.

به گزارش ایرنا،  " امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی "  فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه   در همایش فرماندهان و مسئولان ارشد ارتش در آستانه انتخابات ۱۴۰۰  بصورت ارتباط صوتی و تصویری  گفت: انتخابات حق طبیعی مردم است و مردم در قبال این حق مسئولیت دارند و باید از حق طبیعی خود استفاده و به مسئولیت خود عمل کنند.

فرمانده کل ارتش افزود : میزان مشارکت در انتخابات، نشان دهنده سطح آگاهی و بصیرت مردم است و با میزان احساس مسئولیت ملت نسبت به سرنوشت خودشان رابطه مستقیم دارد.

امیر سرلشکر  موسوی با بیان اینکه انتخابات موجب یأس هرچه بیشتر دشمن می‌شود و پیام روشن و مهمی برای دشمنان دارد، گفت: از مدت‌ها پیش دشمنان با توطئه‌های رسانه‌ای تلاش کردند مردم را نسبت به آینده ناامید و القا کنند که حضور یا حضور نداشتن مردم در انتخابات هیچ تأثیری در سرنوشت‌شان ندارد.

سرلشکر موسوی افزایش مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کاهش تهدیدهای خارجی، اثر مثبت در کاهش و رفع تحریم‌ها و افزایش اراده برای مبادلات اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی را از جمله پیامدهای انتخابات در بُعد خارجی دانست.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، 28 خردادماه / جوزا 1400 برگزار می شود. 

مناظره سوم، ارائه برنامه، نقد دیدگاه ها و عملکردها

کلیدواژه