جوزا 27, 1400 08:24 Asia/Kabul
  • سعید جلیلی از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ایران کنار کشید
    سعید جلیلی از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ایران کنار کشید

سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با صدور بیانیه‌ای از ادامه رقابت در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

به گزارش رادیودری به نقل از ایرنا، سعید جلیلی در این بیانیه خطاب به ملت ایران نوشت: اکنون که بخش گسترده ای از آحاد جامعه به  سید ابراهیم رئیسی اقبال نشان داده اند شایسته است تا همه باورمندان جبهه انقلاب مبتنی بر آنچه ضرورت گام دوم انقلاب اسلامی است برای آغازی استوار، از هم اکنون او را با رای خود در قبول این مسئولیت بزرگ یاری رسانند.

جلیلی ادامه داد: تشکیل دولت انقلابی مقدمه به میدان آمدن همه ظرفیت های مردمی و نخبگانی کشور است و نباید حتی یک روز را در مسیر این جهاد فراگیر و همگانی برای جهش ایران از دست داد.

وی در این بیانیه افزود: از همه عزیزانی که تاکنون از سر صدق و نیت خالص به من لطف داشته اند می خواهم مبتنی بر باور، اراده انقلابی و برنامه هایی که در این هشت سال برای جهش کشور تهیه نموده اند تلاش خود را مصروف تایید، تصحیح و تکمیل مسیر دولت آینده کنند.

جلیلی تاکید کرد: به همه این عزیزان به ویژه جوانان و نوجوانانی که در این ایام با شور انقلابی، شبانه روز تلاش کردند؛ تاکید می کنم مسئولیت جهاد بزرگ برای جهش ایران را همچنان بر دوش خود ببینند و بدون خستگی و با امید و شوق لازم، این جهاد کبیر را با تکیه به هدایت و نصرت الهی وبا معارف عمیق دینی که در رهنمودهای حضرت امام و مقام معظم رهبری جلوه گر است در خود زنده نگاه دارند و همچنان پرشور و پر انگیزه، الگویی برای عمل انقلابی خالص و هدفمند در میدان ها و چالش های پیش رو باشند. امروز روز جهاد بزرگ برای جهش ایران است.

پیشتر نیز علی رضا زاکانی و محسن مهرعلیزاده از حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران انصراف دادند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران 18 ژوئن 2021 (28 خرداد/جوزا 1400 شمسی) برگزار می شود.

سعید جلیلی: لازمه جهش اقتصادی داشتن برنامه مشخص برای معیشت مردم است

کلیدواژه