جوزا 31, 1400 14:51 Asia/Kabul
  • رئیسی: حضور مردم ایران در انتخابات 28 خرداد نشانگر وحدت و انسجام ملی بود
    رئیسی: حضور مردم ایران در انتخابات 28 خرداد نشانگر وحدت و انسجام ملی بود

رئیس جمهور منتخب ایران گفت: حماسه ملت بزرگ ایران در انتخابات 28 خرداد به دنبال حماسه‌های بسیاری که در مقاطع مختلف خلق کردند جلوه‌ای از حضور با اراده مردم است و پیام مهمی برای همه جهانیان داشت.

به گزارش رادیو دری، «سید ابراهیم رئیسی» روز دوشنبه در اولین نشست خبری خود به عنوان رئیس جمهوری ایران اظهار داشت: حضور با معنا و گسترده مردم علیرغم شرایط کرونایی، دشمنی‌های بسیار، ایجاد جنگ روانی از طرف دشمنان و برخی گله‌مندی‌ها از شرایط اقتصادی بود.

رئیس جمهور منتخب گفت: این حضور پیام وحدت و انسجام ملی، ضرورت تغییر در وضعیت و شرایط اقتصادی، مبارزه با فساد، فقر و تبعیض و در یک کلمه اجرای عدالت در تمام شئون زندگی مردم، پافشاری بر ارزش‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و تداوم راه امام و شهدای عالیقدر انقلاب اسلامی و به ویژه شهید عزیز و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را به همراه داشت.

رئیسی افزود: این حضور، لبیک به مقام معظم رهبری بود و پیام ملت برای دولت سیزدهم باید دقیقا شنیده شود و با عهدی که با مردم بستیم باید وفادار بمانیم و وفاداری به این عهد آن است که با تمام وجود در جهت خدمت به مردم و رفع مشکلات عمل کنیم.

وی تاکید کرد: اطمینان داریم با توکل به خدا و اعتماد به داشته‌های ملت ایران و نیروی انسانی متراکم به ویژه جوانان و ذخایر ارزشمند کشور به نفع مردم وضعیت و شرایط تغییر خواهد کرد.

حرم مطهر رضوی، میزبان رئیس جمهور منتخب ایران

کلیدواژه