سنبله 31, 1400 15:25 Asia/Kabul
  • رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آلمان: اقدامات ایران در مبارزه با قاچاق مواد مخدر ستودنی است
    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آلمان: اقدامات ایران در مبارزه با قاچاق مواد مخدر ستودنی است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آلمان گفت: اقدامات مقابله‌ای جمهوری اسلامی ایران در عرصه مبارزه با قاچاق و تزانزیت مواد مخدر ستودنی است.

به گزارش رادیو دری، سردار سرتیپ مجید کریمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی ایران و «کریستین هوف» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آلمان در نشست تخصصی که از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی برگزار شد، بر ارتقاء سطح همکاری های دو جانبه تاکید کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آلمان با ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده اظهار داشت: اقدامات مقابله ای جمهوری اسلامی ایران در عرصه مبارزه با قاچاق و تزانزیت مواد مخدر ستودنی است و به منظور قطع زنجیره پدیده شوم قاچاق، خواهان ارتقاء سطح همکاری های دوجانبه با پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران هستیم.

کریستین هوف افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر آلمان آمادگی دارد در زمینه هایی نظیر تبادل تجربیات و علوم مرتبط با حوزه های مواد مخدر، پرورش سگ های  مواد یاب پلیس، تامین برخی از تجهیزات فنی شناسایی و کشف مواد مخدر با جمهوری اسلامی ایران همکاری کند.

سردار مجید کریمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی ایران نیز در این نشست تخصصی اظهار داشت: امیدوارم با ارتقاء سطح همکاری های دوجانبه در زمینه های پلیسی شاهد اقدامات مطلوب و مناسب در عرصه مبارزه با مواد مخدر در سطح منطقه و بین الملل باشیم.

وی به تشریح اقدامات مقابله ای و کشفیات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۹ پرداخت و تصریح کرد: کشف بیش از ۷۶ درصد از مواد مخدر در مرزهای شرقی کشور، نشانگر هوشمندی و موفقیت پلیس ایران در مقابله با سوداگران مرگ دارد.

رتبه اول ایران در مبارزه با مواد مخدر و رتبه دوم در مبارزه با قاچاق کالا

کلیدواژه