وزیر کشور ایران: ایستادگی نیروی دریایی سپاه مقابل آمریکا مردم را خشنود کرد
(last modified 1400-08-13T05:26:46+00:00 )
عقرب 13, 1400 09:56 Asia/Kabul
  • وزیر کشور ایران: ایستادگی نیروی دریایی سپاه مقابل آمریکا مردم را خشنود کرد
    وزیر کشور ایران: ایستادگی نیروی دریایی سپاه مقابل آمریکا مردم را خشنود کرد

وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ایستادگی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقابل آمریکا مردم را خشنود کرد.

به گزارش رادیودری، " احمد وحیدی "  وزیر کشور  در پیامی با اشاره به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران، ایستادگی نیروی دریایی سپاه در مقابله با عملیات رذیلانه ارتش تروریست آمریکا را موجب خشنودی عموم ملت ایران بر شمرد.

در این پیام آمده است: ایستادگی مقتدرانه و هوشندانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با عملیات رذیلانه ارتش تروریست امریکا، آن هم در ایام منتهی به سالروز ۱۳ آبان، موجب خشنودی عموم ملت ایران و احساس غرور همه مظلومان در هر جای عالم  است. 

وزیر کشورایران درپیام خود تصریح کرد : اقتدار سربازان وطن در این میدان، علاوه بر صیانت از منافع و سرمایه های ملی در دریای عمان، بار دیگر، صلابت و استواری خلل ناپذیر جمهوری اسلامی ایران و پیروزی حتمی حق بر باطل را یادآور گشت.

سید محمد حسینی  معاون رئیس جمهوری ایران نیز  گفت: برخورد با سارقان نفت نمایانگر قدرت بازدارنده ایران است.

دلاورمردان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  با  اقدام به موقع و مقتدرانه در آب های دریای عمان عملیات ناو آمریکایی برای سرقت نفت از یک فروند  نفتکش را ناکام گذاشتند.

اقدام به موقع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه برای مقابله با دزدی دریایی ناو آمریکایی

کلیدواژه