عقرب 24, 1400 19:03 Asia/Kabul
  • فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران: نظامیان آمریکایی زیر فشار روحی فراوانی قرار دارند
    فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران: نظامیان آمریکایی زیر فشار روحی فراوانی قرار دارند

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد : نظامیان آمریکایی زیر فشار روحی فراوانی قرار دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، "  سردار سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده "  فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، درباره انتقام خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حمله به پایگاه عین الاسد گفت: در کنار حمله به عین‌الاسد، موضوع تعقیب آمران و عاملان ترور سردار سلیمانی مطرح شد و امروز کار به جایی رسیده است که آمریکایی‌ها به راحتی گذشته در منطقه تردد نمی‌ کنند. 

سردار حاجی زاده با بیان اینکه اتفاقاتی که در منطقه می‌افتد تصادفی نیست، افزود: بعد از حمله به عین‌الاسد،  حدود ۸۰ درصد از ناوگان نظامی آمریکا از منطقه خلیج فارس به دریای عمان رفته است و فشار روحی-روانی زیادی به نیرو‌های آنان وارد می‌شود.

 "  کاظم غریب آبادی "  دبیر ستاد حقوق بشر در جلسه امروز (دوشنبه)  گفت : نخستین جلسه کمیته تحقیق مشترک پرونده ترور شهید سردار قاسم سلیمانی در روز‌های  24 و 25 نوامبر 2021  در کشور عراق  برگزار می شود. 

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و  همرزمانش،  سوم ژانویه 2020 در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی در فرودگاه بغداد پایتخت عراق به شهادت رسیدند.سردار "سلیمانی"،  به دعوت دولت عراق به این کشور سفر کرده بود.

بر اساس اعلام وزارت دفاع آمریکا "پنتاگون"، دستور این حمله  تروریستی  را "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری وقت  این کشور صادر کرده بود.

لحظه آغاز موشک باران پایگاه آمریکایی عین الاسد از اتاق عملیات + ویدئو

کلیدواژه