قوس 03, 1400 11:26 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب اسلامی: بسیجیان می‌توانند در همه مسائل عمومی کشور اثربخش و مشکل‌گشا باشند
    رهبر معظم انقلاب اسلامی: بسیجیان می‌توانند در همه مسائل عمومی کشور اثربخش و مشکل‌گشا باشند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت هفته بسیج خطاب به آحاد بسیجیان فرمودند: با اعتماد و توکل بر خداوند دانا و توانا می توانید در همه مسائل عمومی کشور و ملت اثر بخش و مشکل گشا باشید.

به گزارش رادیودری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با تبریک هفته بسیج بر همگان، بویژه بر رویش های تازه با طراوت بسیجی افزودند: بسیجیان همچنان مانند نسل پیش از خود، فرزندان محبوب امام راحل عظیم الشان اند.
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: بسیجیان قدردان جایگاه خود باشند و بدانند که با همت بلند و در پرتو خردمندی و درست اندیشی و با اعتماد و توکل بر خداوند دانا و توانا می توانند در همه مسائل عمومی کشور و ملت اثر بخش و مشکل گشا باشند؛ این تجربه چند دهه ملت ایران است.
حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران 26 نوامبر 1979 (پنجم آذر/قوس 1358)  فرمان تشکیل سازمان بسیج مستضعفان را صادر کردند.
بسیجیان طی چهار دهه اخیر نه تنها در عرصه‌های مختلف دفاعی و نظامی از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده‌اند بلکه در زمینه علم و فناوری نیز همواره پیشرفت‌های چشمگیری به ارمغان آورده‌اند.
موفقیت تفکر بسیجی در ایران به عنوان مرکز ثقل حرکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، به الگویی برای دیگر ملت‎‌های منطقه نیز تبدیل شده است.

قرائت پیام رهبر انقلاب به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان + فیلم

کلیدواژه