دریادار تنگسیری: شکست گفتمان جبهه استکبار در عرصه میدان آشکار است
(last modified 1400-09-06T04:41:10+00:00 )
قوس 06, 1400 09:11 Asia/Kabul
  • دریادار تنگسیری: شکست گفتمان جبهه استکبار در عرصه میدان آشکار است
    دریادار تنگسیری: شکست گفتمان جبهه استکبار در عرصه میدان آشکار است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: افول و پژمردگی در چهره و شکست گفتمان جبهه استکبار در عرصه میدان آشکار شده است.

به گزارش رادیو دری، سردار دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه در بازدید از جزیره بوموسی، جنوب ایران، در جمع فرماندهان و بسیجیان مستقر در این جزیره ،به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و ارزیابی آمادگی‌های دفاعی تصریح کرد: دشمنان با صرف هزینه‌های هنگفت در افغانستان، عراق، یمن، لبنان و سوریه، شکست خورده اند و سردرگم هستند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت: جوانان غیور بسیجی و بسیجیان همانند گذشته با روحیه جهادی و انقلابی، آمادگی کامل برای انجام ماموریت‌های خطیر سازمانی در حفظ امنیت مرز‌ها و جامعه و همچنین ارائه خدمت رسانی‌های مؤمنانه برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.
حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران 26 نوامبر 1979 (پنجم قوس 1358)  فرمان تشکیل سازمان بسیج مستضعفان را صادر کردند.
بسیجیان طی چهار دهه اخیر نه تنها در عرصه‌های مختلف دفاعی و نظامی از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده‌اند بلکه در زمینه علم و فناوری نیز همواره پیشرفت‌های چشمگیری به ارمغان آورده‌اند.
موفقیت تفکر بسیجی در ایران به عنوان مرکز ثقل حرکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، به الگویی برای دیگر ملت‎‌های منطقه نیز تبدیل شده است.

رژه دریایی ۱۵۰ شناور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس

کلیدواژه