جدی 14, 1400 14:47 Asia/Kabul
  • سرلشکر صفوی: مکتب سردار سلیمانی باعث تحقیر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها شد
    سرلشکر صفوی: مکتب سردار سلیمانی باعث تحقیر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها شد

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوای ایران گفت: مکتب سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» باعث تحقیر آمریکایی‌ها وهیونیست‌ها شد.

به گزارش رادیودری، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی رحیم صفوی» دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوای ایران روز سه شنبه در همایش بین المللی مقاومت و جهان آینده که از طریق ارتباط تصویری در دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین، غرب تهران، برگزار شد، افزود: آمریکا که ادعای حقوق بشر دارد برخلاف قوانین بین الملل یک فرمانده ارشد ایرانی را که به دعوت رسمی به عراق رفته بود در کشور ثالت به شهادت رساند.
سرلشکر رحیم صفوی با اشاره به واهمه آمریکایی ها و صهیونیست ها از سردار سلیمانی و محبوبیت او نزد مسلمانان و آزادیخواهان جهان گفت: آمریکایی ها و صهیونیست‌ها می‌خواستند با شهادت سردار سلیمانی، موجب تضعیف جبهه مقاومت شوند ولی این شهادت به یک حرکت بزرگ برای ملت های ایران و عراق و دیگر کشورهای مسلمان تبدیل شد.
سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سوم ژانویه 2020 (13جدی1398) در حالیکه  به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد، به همراه «ابومهدی المهندس» نایب‌ رئیس بسیج مردمی عراق(الحشد الشعبی) و 8 نفر از همرزمانش به شهادت رسید.

سخنگوی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: سردار سلیمانی الگویی تمام عیار است

کلیدواژه