جدی 18, 1400 09:00 Asia/Kabul
  • فرمانده نیروی دریایی سپاه: استکبار به دنبال جلوگیری از پیشرفت نظام اسلامی است
    فرمانده نیروی دریایی سپاه: استکبار به دنبال جلوگیری از پیشرفت نظام اسلامی است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: جبهه پوشالی و سست استکبار تمام توان خود را جمع کرده‌ است تا از پیشرفت نظام اسلامی جلوگیری کند.

به گزارش رادیو دری، " دریادار علیرضا تنگسیری "   فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه   در نخستین یادواره ۵۲ شهید جاویدالاثر نیروی دریایی سپاه در مشهد گفت:  دلیل ناکامی دشمنان این است که  پیرو آموزه های اسلام ناب هستیم.  

" دریادار  تنگسیری " افزود : جبهه استکبار دستپاچه شده است لذا دانشمندان انقلابی ایران  را می کشد، سردار قاسم سلیمانی  فرمانده رشید و غیور را با حجم وسیعی از تجهیزات نظامی، که برای از بین بردن یک مقیاس وسیع جغرافیایی به کار می رود، به شهادت می رساند تا شاید بتواند جلو رشد و تعالی، حقانیت و حقیقت انقلاب اسلامی را در عالم بگیرد، و البته که نخواهد توانست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه  همچنین گفت: امروز دنیا ایران اسلامی  را به مقاومت، ایستادگی در برابر استکبار، داشتن روحیه غیرت، مردانگی و تسلیم نشدن مقابل ظالمان می شناسد که این جایگاه افتخارآفرین، مرهون رشادت ها، ایثارگری ها و ازخود گذشتگی های شهدای والامقام است که باید همیشه قدردان آنان باشیم.

دریادار تنگسیری: شکست گفتمان جبهه استکبار در عرصه میدان آشکار است

کلیدواژه