استفاده نیروی زمینی ارتش ایران از یگان های متحرک هجومی با ادوات خاص
(last modified 1400-12-03T04:32:20+00:00 )
حوت 03, 1400 09:02 Asia/Kabul
  • استفاده نیروی زمینی ارتش ایران از یگان های متحرک هجومی با ادوات خاص
    استفاده نیروی زمینی ارتش ایران از یگان های متحرک هجومی با ادوات خاص

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران از تجهیز یگان های متحرک هجومی این نیرو به ادوات خاص در مناطق مرزی کشور خبر داد.

دکترین دفاعی ایران اساسا مبتنی بر اصل بازدارندگی توسعه یافته است؛ برای ایجاد بازدارندگی واقعی، داشتن توانایی نظامی و تسلیحاتی معتبر و در اختیار داشتن نیروهای مسلح قدرتمند و مجهز نقشی اساسی دارد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران در بازدید از یگان‍های تیپ متحرک هجومی ۱۵۸ نیروی زمینی ارتش مستقر در مرزهای جنوب شرقی کشور اظهار کرد، نیروی زمینی در راستای تقویت توان رزمی متناسب با تهدیدات منطقه ای و فرامنطقه‌ای، تغییراتی را در ساختار خودش به وجود آورده است.

سرتیپ حیدری با اشاره به تغییرات صورت گرفته در نیروی زمینی ارتش ایران افزود، امروز تمامی یگان‌های نیروی زمینی ارتش به صورت متحرک هجومی و واکنش سریع سازماندهی شده اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران تصریح کرد، در ادبیات نظامی متحرک هجومی و واکنش سریع یعنی یگان‌هایی که ۱۰۰ درصد از قدرت تحرک و تهاجمی بالایی برخوردار هستند.

سرتیپ حیدری در خصوص استقرار یگان‌های نیروی زمینی ارتش ایران در مناطق مرزی شرقی و جنوب شرقی کشور گفت، در منطقه حساس مرزی شرق ایران به صورت متمرکز، گردانی با ادوات خاص متعلق به یگان‌ های متحرک هجومی و واکنش سریع حضور پیدا کرده است تا بتواند ضریب امنیت مرزهای کشور را روز به روز ارتقا دهد.

سرتیپ حیدری: نیروی زمینی ارتش ایران، پنجمین قدرت زمینی جهان است

کلیدواژه