قوس 04, 1395 12:21 Asia/Kabul
  • "سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری"

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت، انقلاب اسلامی در تمامی عرصه های مقابله با تهدیدات نظامی ، امنیتی و سیاسی موفق بوده است.

"سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز پنجشنبه در جشنواره مالک اشتر در تهران، گفت: انقلاب اسلامی ایران با عزت، زنده و پویا در حال حرکت به سمت اهداف عالی است.

به گزارش ایرنا، "سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری" با تاکید بر اینکه اساس انقلاب اسلامی دفاع از مسلمانان و مظلومان است، تصریح کرد، انقلاب اسلامی در لبنان ، سوریه و یمن به دنبال حمایت از ملت های مظلوم و ظلم ستیزی است.

سرلشکر جعفری خاطر نشان کرد، سپاه پاسداران در پی مقابله با تهدیدات و خطراتی است که این انقلاب را تهدید می کند و  نقش تعیین کننده ای در مقابله با تهدیدات دارد.

وی همچنین گفت، تاکنون همه تهدیدات علیه انقلاب اسلامی به فرصت تبدیل شده است از جمله این که نتیجه جنگ تحمیلی دشمن، صدور انقلاب اسلامی به منطقه و جهان بود.

فرمانده کل سپاه همچنین در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ایران هیچ حضور نظامی در عملیات آزادسازی موصل عراق ندارد، افزود، نیروهای مردمی عراق آنقدر توانمند هستند که به نیروهای ایرانی نیاز ندارند.

سرلشکر محمدعلی جعفری تاکید کرد، جبهه مقاومت در منطقه همان جبهه انقلاب اسلامی است چرا که جوانان انقلابی، دفاع از انقلاب اسلامی را دفاع از مقاومت اسلامی می‌دانند.

 

کلیدواژه