ثور 25, 1401 11:30 Asia/Kabul
  • غریب آبادی: جامعه بین الملل مقابل جنایات رژیم صهیونیستی بایستد
    غریب آبادی: جامعه بین الملل مقابل جنایات رژیم صهیونیستی بایستد

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه ایران در واکنش به حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به مراسم تشییع پیکر خبرنگار فلسطینی، بر لزوم مقابله جامعه بین الملل با جنایات این رژیم تاکید کرد.

نظامیان رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته با یورش به اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن، "شیرین ابوعاقله" خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

"شیرین ابوعاقله" هنگام پوشش خبری یورش صهیونیست‌ها  به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری رود اردن از ناحیه سر هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و شهید شد.

روز جمعه نیز با آغاز مراسم تشییع پیکر خبرنگار شبکه الجزیره از بیمارستان «الفرنسی» در قدس اشغالی، نیروهای رژیم صهیونیستی با حمله به ساختمان بیمارستان، به شرکت‌کنندگان در این مراسم تعرض کردند و آن‌ها را مورد ضرب و جرح قرار دادند؛ در این حمله دهها نفر زخمی شدند.

به گزارش رادیو دری، «کاظم غریب آبادی» معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت، «چطور می توان از رژیم خونخوار اسراییل که خبرنگاران را به ضرب مستقیم گلوله هدف قرار می دهد، انتظار داشت به پیکرشان احترام بگذارد؟!»

غریب آبادی افزود: رژیم صهیونیستی با حمایت های ایالات متحده آمریکا طی چند دهه گذشته، جنایت‌های وحشتناک خود را افزایش داده و خواهد داد و پایانی برای آن قابل تصور نیست، مگر این که جامعه بین الملل محکم در برابر آن بایستد.

کمیته حمایت از خبرنگاران فلسطینی اخیرا اعلام کرد، هدف رژیم صهیونیستی  از بازداشت، زخمی و یا به شهادت رساندن خبرنگاران، جلوگیری از افشای جنایات این رژیم ضد مردم مظلوم فلسطین است.

شهادت خبرنگار فلسطینی الجزیره در تیراندازی نظامیان صهیونیست

حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به مراسم تشییع پیکر "شیرین ابوعاقله"

کلیدواژه