ثور 27, 1401 08:23 Asia/Kabul
  • انتقاد سفیر ایران در سازمان ملل از جامعه جهانی به علت انفعال درمقابل جنایات صهیونیست ها
    انتقاد سفیر ایران در سازمان ملل از جامعه جهانی به علت انفعال درمقابل جنایات صهیونیست ها

سفیر و معاون نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، در انتقاد از جامعه جهانی تاکید کرد : دربرابر جنایات صهیونیست‌ها منفعل نباشید.

به گزارش رادیو دری،  " زهرا ارشادی "  سفیر و معاون نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل  گفت :  هر روز شاهد جنایتی از سوی رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین هستیم.

سفیر و معاون نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل افزود : «شیرین ابوعاقله» روزنامه نگار قدیمی فلسطینی را  نیرو‌های اشغالگر در جنین در فلسطین اشغالی با  بی رحمی  تمام به شهادت رساندند تا صدای شجاعت مردم فلسطین و نماد ملی استقامت و پایداری مقابل  تجاوز و اشغال ظالمانه خاموش شود که البته چنین نخواهد بود.

ارشادی همچنین با انتقاد از انفعال جامعه جهانی، مقابل جنایات جنگی و تروریسم مستمر رژیم اسرائیل تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از سازمان ملل به ویژه شورای امنیت می‌خواهد که برای پایان دادن به تجاوزات اسرائیل و بی کیفری آن از مجازات، اقدامات عاجلی را در حمایت از مردم فلسطین و پاسخگو نمودن این رژیم در قبال جنایات بین المللی که در طول دهه‌ها مرتکب شده است، به عمل آورد.

" شیرین ابوعاقله " خبرنگار پرسابقه  فلسطینی،  زمانیکه حمله نظامیان صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه اشغالی باختری را  پوشش خبری می داد به ضرب گلوله به شهادت رسید.

نظامیان صهیونیست، همچنین  حمله شدید و خشونت آمیزی را به کاروان تشییع پیکر ابوعاقله انجام دادند.

این هجوم و بی احترامی به شکلی بسیار شرم آور و در برابر چشم جهانیان انجام شد و نیروهای صهیونیست،  با استفاده از بمب های صوتی به کاروان تشییع پیکر ابوعاقله یورش بردند.

حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به مراسم تشییع پیکر "شیرین ابوعاقله"

کلیدواژه