اسد 18, 1401 11:39 Asia/Kabul
  • کنعانی: رژیم کودک کش اسرائیل نمی‌تواند از زوال بگریزد
    کنعانی: رژیم کودک کش اسرائیل نمی‌تواند از زوال بگریزد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به شهادت ۱۵ کودک فلسطینی در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به غزه تصریح کرد، رژیم کودک کش اسرائیل با کشتار کودکان فلسطینی نمی‌تواند از زوال بگریزد.

به گزارش رادیو دری، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در صفحه توییتر خود نوشت، رژیم کودک کش اسرائیل با کشتار اطفال بی گناه نمی تواند از سرنوشت محتوم شکست و زوال خود بگریزد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تاکید کرد: «بی‌شک خواهران و برادران این کودکان، در آینده‌ای نزدیک، آزادی وطن شان از چنگال اشغالگران سفاک را خواهند دید.»

در پاسخ به حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، گروه‌های مقاومت فلسطین با صدها موشک شهرها و شهرک‌های صهیونیست نشین در سرزمین‌های اشغالی به ویژه تل آویو و فرودگاه بن گورین را هدف قرار دادند که بر اثر این حملات 60 صهیونیست راهی بیمارستان شدند.

سرانجام توافق آتش بس میان رژیم صهیونیستی و جنبش جهاد اسلامی بامداد دوشنبه و با میانجیگری مصر اجرایی شد.

ارتش رژیم صهیونیستی از عصر جمعه حملات هوایی و توپخانه ای خود به مناطق مختلف نوار غزه را آغاز کرد که بر اثر این حملات وحشیانه 45 نفر از جمله 15 کودک و دو زن شهید شدند؛ بیش از 360 نفر هم مجروح شده اند که 96 نفر از آنها کودک، 30 نفر زن و 12 نفر سالخورده هستند.

افزایش شمار شهدای فلسطین به ۲۴ نفر / ۶ کودک در میان شهدا

کلیدواژه