رئیس سازمان انرژی اتمی ایران: فرانسه بیش‌ ترین مزاحمت را در مذاکرات هسته‌ ای دارد
(last modified 1401-06-07T15:04:29+00:00 )
سنبله 07, 1401 19:34 Asia/Kabul
  • رئیس سازمان انرژی اتمی ایران: فرانسه بیش‌ ترین مزاحمت را در مذاکرات هسته‌ ای دارد
    رئیس سازمان انرژی اتمی ایران: فرانسه بیش‌ ترین مزاحمت را در مذاکرات هسته‌ ای دارد

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، با اشاره به دستاوردهای ایران در حوزه فناوری هسته‌ای تاکید کرد : فرانسه بیش‌ترین مزاحمت را در مذاکرات هسته‌ای دارد.

به گزارش رادیو دری،  " محمد اسلامی " رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، امروز ( دوشنبه )  گفت : شیطنت، خباثت و فتنه‌ای که با سردستگی منافقین از شکل‌ گیری صنعت هسته‌ای راه انداختند برای این است که با غوغاسالاری می‌خواهند وجاهت و صلح‌ آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ ای ایران را زیر سؤال ببرند.

رئیس سازمان انرژی اتمی با ابراز اینکه فرانسوی‌ ها بیشترین ظلم را در طول تاریخ در قضیه هسته‌ای به ایران کردند، افزود: یک میلیارد دلار از پول ایران را گرفتند تا روی چرخه سوخت هسته‌ای سرمایه‌ گذاری کنند، اما  بیشترین مزاحمت را هم فرانسه در مذاکرات هسته‌ای روی چرخه سوخت هسته‌ای داشته است.

"اسلامی " افزود :  سامانه اشعه گاما برای پرتودهی مواد غذایی، محصولات کشاورزی و حبوبات است وقتی که از این سامانه استفاده می‌شود آلودگی را از بین می‌برد و ماندگاری محصولات را چندین ماه افزایش می‌دهد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران،  همچنین گفت :   انرژی هسته‌ای به‌ سبب گستردگی دامنه برای پیشبرد سایر علوم تأثیرگذاری عمده‌ای دارد و آثار تبعی و پیشبرد توسعه‌ای آن فوق‌العاده است.

 

کلیدواژه