قدردانی سپاه از هوشمندی ملت ایران در همراهی نکردن با توطئه دشمنان
(last modified 1401-06-31T11:05:35+00:00 )
سنبله 31, 1401 15:35 Asia/Kabul
  • قدردانی سپاه از هوشمندی ملت ایران در همراهی نکردن با توطئه دشمنان
    قدردانی سپاه از هوشمندی ملت ایران در همراهی نکردن با توطئه دشمنان

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از هوشمندی ملت ایران در همراهی نکردن با توطئه سازمان‌یافته دشمنان در روزهای اخیر قدردانی و تاکید کرد: معاندان و جریان نفاق جدید که به ظاهر خود را داغدار ملت می‌دانند، کسانی هستند که دشمنان را به تنگ کردن حلقه تحریم و حتی حمله نظامی به کشور ترغیب کرده و می‌ کنند.

به گزارش رادیو دری؛ در بخشی از بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:  با  بصیرت، بیداری و هوشمندی، ملت ایران شکست عبرت آموز دیگری بر فهرست ناکامی‌های جبهه متحد ضد انقلاب و دشمنان ایران اسلامی خواهد افزود.

این بیانیه می افزاید: همچنین فرماندهی مقتدر انتظامی با همراهی هموطنان عزیز و همکاری سایر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور، برگ زرین دیگری از سربلندی در صیانت از امنیت و آرامش جامعه و مردم و مقابله موفق با توطئه دشمنان را بر کارنامه افتخارات خود خواهد افزود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این بیانیه  با ابراز همدردی با خانواده و وابستگان مرحومه مهسا امینی از قوه قضائیه درخواست کرده است شایعه سازان و دروغ پردازان در فضای مجازی و حقیقی که امنیت روانی جامعه را به مخاطره می اندازند، شناسایی و با آنان قاطعانه، عادلانه و عبرت آموز برخورد کند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران پانزدهم سپتامبر در پی انتشار اخباری درباره بد حال شدن یک بانوی جوان پس از انتقال به یک مرکز انتظامی اعلام کرد: خانم «مهسا امینی» که برای توضیح و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران هدایت شده بود، در جمع سایر افراد هدایت شده، دچار عارضه قلبی شد و بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان انتقال یافت اما درگذشت.

«علی صالحی» دادستان تهران در پی انتشار خبر فوت خانم «مهسا امینی» در یکی از مراکز پلیس، ضمن اعلام ورود دادستانی به این پرونده، از دستور تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد پزشکی آن خبر داد.

رئیسی: همه دختران ایران را همچون فرزندان خود می‌دانم

کلیدواژه