مردم ایران حرکات هنجارشکنانه اخیر را در شهرهای مختلف محکوم کردند
(last modified Fri, 23 Sep 2022 09:23:28 GMT )
میزان 01, 1401 13:53 Asia/Kabul
  • مردم ایران حرکات هنجارشکنانه اخیر را در شهرهای مختلف محکوم کردند
    مردم ایران حرکات هنجارشکنانه اخیر را در شهرهای مختلف محکوم کردند

مردم ایران امروز پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت حرکات هنجارشکنانه برخی از اغتشاشگران در اهانت به ساحت مقدسات، شکستن حرمت حجاب بانوان و تخریب اماکن عمومی راهپیمایی کردند.

به گزارش رادیو دری، با توجه به حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت معدودی از اغتشاشگران به مقدسات، بسیاری از مردم در مناطق مختلف ایران امروز با برپایی راهپیمایی، این اقدامات را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعار یاحسین (ع) انزجار خود را از توهین کنندگان به پرچم سیدالشهدا(ع) نشان دادند.

اغتشاشات روزهای اخیر در مناطقی از ایران به بهانه اعتراض به مرگ بانو مهسا امینی - زن جوانی که پس از حضور در یک مرکز پلیس بدحال شد و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد- برپا شده است.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران،  پانزدهم سپتامبر در پی انتشار اخباری درباره بد حال شدن یک زن جوان پس از انتقال به یک مقر انتظامی اعلام کرد: خانم «مهسا امینی» که برای توضیح و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران هدایت شده بود، دچار عارضه قلبی شد که بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان، انتقال یافت اما متاسفانه درگذشت.

پس از این حادثه تلخ، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران  به «احمد وحیدی» وزیر کشور دستور داد که علت و جزئیات موضوع را با فوریت و دقت به‌صورت ویژه بررسی و نتیجه را گزارش کند.

در حالیکه جمع زیادی از مردم ایران از درگذشت مرحوم «مهسا امینی» متاثر و منتظر اعلام نتایج تحقیقات پزشکی قانونی در این باره هستند، برخی تجمعات اعتراضی در روزهای گذشته در برخی شهرها از جمله تهران برگزار و به اموال عمومی خساراتی وارد شد.

رئیسی: همه دختران ایران را همچون فرزندان خود می‌دانم

 

کلیدواژه