خطیب جمعه تهران : دشمنان مردم در پی اغتشاش هستند
(last modified Fri, 23 Sep 2022 10:59:07 GMT )
میزان 01, 1401 15:29 Asia/Kabul
  • خطیب جمعه تهران : دشمنان مردم در پی اغتشاش هستند
    خطیب جمعه تهران : دشمنان مردم در پی اغتشاش هستند

خطیب نماز جمعه تهران در مورد اغتشاشات اخیر در مناطق مختلف ایران تاکید کرد: دشمنان مردم در پی اغتشاش در کشور هستند.

به گزارش رادیو دری، سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران با اشاره به اغتشاشات اخیر در ایران، فوت یک هموطن را مایه تأسف خواند و با تسلیت این حادثه گفت: تنها چیزی که برای این اغتشاش‌ گران مطرح نیست، همین مساله است چون مسوولان به طور جدی در صحنه و پیگیر موضوع هستند.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: در این قضیه همه مقامات کشور ورود کردند و رئیس جمهوری، رئیس قوه قضاییه و رئیس قوه مقننه وارد شدند و بر پیگیری دقیق این مسأله تأکید کردند؛ این مسوولان امین نظام هستند و به امنای خود کاملا ایمان داریم و مردم هم در این عرصه به قول امنای شان ایمان دارند و قطعا موضوع پیگیری می شود و نتیجه به مردم گفته خواهد شد.

خاتمی اضافه کرد: مدتهاست دشمنان  مردم در پی اغتشاش هستند، دنبال سوژه بودند و موفق نشدند؛ تا اینکه این سوژه پیش آمد و سوژه بسیار دندان گیری برای آنان شد و سوار بر موج شدند. 

در حالیکه جمع زیادی از مردم ایران از درگذشت مرحومه «مهسا امینی» متاثر بوده و منتظر اعلام نتایج تحقیقات پزشکی قانونی در این باره هستند، برخی تجمعات اعتراضی در روزهای گذشته در برخی شهرها از جمله تهران برگزار و به اموال عمومی خساراتی وارد شد.    

حمله آشوبگران به اموال عمومی و خصوصی و حافظان نظم و امنیت،  به بهانه فوت مهسا امینی دیشب نیز در تهران و چند شهر ایران ادامه داشت.

در این آشوب ها خودروهای امدادی،آمبولانس ها و ماشین های آتش نشانی نیز از حمله آشوبگران در امان نماند.

مردم ایران حرکات هنجارشکنانه اخیر را در شهرهای مختلف محکوم کردند

کلیدواژه