میزان 04, 1401 13:27 Asia/Kabul
  • بیانیه تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از خلق حماسه حضور ملت ایران
    بیانیه تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از خلق حماسه حضور ملت ایران

شورای هماهنگی تبلیغات اسـلامی، از خلق حماسه حضور و وحدت ملت غیور ایران اسلامی در اجتماع بزرگ امت رسول الله «صلی الله علیه و آله و سلم» تقدیر و تشکر کرد.

مردم در سراسر ایران اسلامی، امروز ( دوشنبه ) نیز در شهرهای مختلف با برگزاری تظاهرات انزجار خود از اقدامات اغتشاشگران را به نمایش می گذارند.

مردم ایران اسلامی، دیروز ( یکشنبه )  در سراسر کشور در محکومیت اغتشاشات چند روز اخیر تظاهرات کردند.

درحالیکه جمع زیادی از مردم ایران از درگذشت مرحومه «مهسا امینی» متاثر بوده و منتظر اعلام نتایج تحقیقات پزشکی قانونی در این باره هستند، برخی تجمعات غیر قانونی طی روزهای گذشته در برخی شهرها از جمله تهران برگزار و به اموال عمومی خساراتی وارد شد.    

در این آشوب ها خودروهای امدادی، آمبولانس ها و ماشین های آتش نشانی نیز از حمله آشوبگران در امان نماند، بطوری که تاکنون چندین نفر از تکنیسین های پزشکی و ماموران امدادی زخمی و در بیمارستان بستری شدند و 61  دستگاه آمبولانس نیز تخریب شد.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: مردم با خروشی یکپارچه و رستخیزی عظیم، با نمایش خیره کنندۀ وحدت و غیرت و عزّت خود در اجتماعی شکوهمند و باعظمت  نفرت و انزجار و برائت از اقدامات جنایتکارانه و اساعۀ ادب و هتک حرمت به ساحت قدسی قرآن کریم، را به منصه ظهور رساندند.

به گزارش رادیو دری در این بیانیه آمده است،  امروز مردم شجاع و سلحشور  تهران و سراسر ایران، در رجم شیاطین جنی و انسی و نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی مثلث شوم امریکای تروریست پرور، انگلیس خبیث و رژیم موقت غاصب صهیونیستی و تفاله های باقی مانده و سرسپردگان و مزدوران داخلی اشان شوریدند و فریاد خشم انقلاب خود را  علیه آنان سر دادند.

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور در اجتماع امت رسول الله (ص)

کلیدواژه