میزان 09, 1401 18:48 Asia/Kabul
  • سردار سلامی: انتقام خون شهدای جنایت جمعه سیاه زاهدان را دستور کار خود می‌ دانیم
    سردار سلامی: انتقام خون شهدای جنایت جمعه سیاه زاهدان را دستور کار خود می‌ دانیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیامی تاکید کرد: انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند را در دستور کار خود می‌دانیم.

جمعی‌ از عناصر معاند نظام، روز جمعه  نزدیک مسجد مکی زاهدان ‌تجمع و اقدام به تیراندازی کردند که در ‌این حادثه «سیدعلی موسوی» فرمانده اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

اشرار مسلح در زاهدان، نیز  ‌با حمله به 3  کلانتری ‌‌‌و ایجاد رعب و وحشت برای مردم، اقدام به تیراندازی به سمت کلانتری 16  زاهدان کردند‌.

در ادامه اقدامات آشوبگرانه تروریست‌ها در شهر زاهدان، یک ماشین آتش‌نشانی، یک پایگاه اورژانس و برخی اماکن دیگر  را نیز  اشرار  به آتش کشید‌ند  اما تلاش آنها برای ادامه اغتشاشات با حضور نیروهای امنیتی ناکام ماند و هم اکنون وضعیت شهر پایدار است. 

به گزارش  سپاه نیوز،  "  سردار سرلشکر حسین سلامی "  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه پاسداران و بسیجیان حریم امنیت، در دفاع از امنیت و آرامش مردم زاهدان، تاکید کرد:  به مردمان استان سیستان و بلوچستان  اطمینان می‌دهیم راه مقابله بی‌وقفه با توطئه‌های استکبار جهانی و تروریست‌های مزدور و اجیر شده سرویس‌های امنیتی بیگانه تا سر حد شهادت ادامه خواهد داشت.

در این پیام آمده است: شهادت مظلومانه پاسداران و بسیجیان حریم امنیت، سردار رشید اسلام سید حمیدرضا هاشمی (معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان) و همرزمان شهیدش محمد امین آذر شکر، سعید برهان زهی ریگی و محمدامین عارفی در میدان پرافتخار دفاع از امنیت و آرامش مردم فهیم و غیور زاهدان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، آحاد ملت شریف و مجاهد ایران اسلامی به ویژه خانواده معظم آنان تبریک و تسلیت عرض می نمایم. 

فرمانده کل سپاه در  پیام  خود آورده  است: مردم استان سیستان و بلوچستان  با حافظان امنیت و نظم جامعه در لحظات حساس پس از واقعه تلخ و ناگوار اخیر که دست‌های پلید سردمداران نظام سلطه و استکبار به ویژه حاکمان رژیم تروریست پرور آمریکا و دولت جعلی و جنایتکار صهیونیستی در فرماندهی تروریست های تجزیه طلب و بقایای گروهک خائن، خبیث و تروریستی عبدالمالک ریگی معدوم دیده می‌شود همکاری کردند. 

شهادت فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در حمله تروریستی روز جمعه

کلیدواژه