میزان 10, 1401 14:59 Asia/Kabul
  • سردار پاکپور: تلاش‌های جبهه استکبار علیه جمهوری اسلامی، خصمانه‌تر از گذشته شده است
    سردار پاکپور: تلاش‌های جبهه استکبار علیه جمهوری اسلامی، خصمانه‌تر از گذشته شده است

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تسلیت شهادت فرمانده اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ایران گفت، تلاش‌های جبهه استکبار علیه جمهوری اسلامی، خصمانه‌تر از گذشته شده است.

جمعی‌ از عناصر معاند نظام، روز جمعه  نزدیک مسجد مکی زاهدان ‌تجمع و اقدام به تیراندازی کردند که در ‌این حادثه «سید حمیدرضا هاشمی» فرمانده اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به همراه چهار نفر دیگر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

به گزارش رادیو دری، سردار سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران اظهار کرد، صف‌بندی و تلاش‌های مذبوحانه جبهه استکبار و سیلی‌خوردگان از انقلاب ملّت بزرگ ایران، علیه نظام مقدّس جمهوری اسلامی، صریح‌تر و خصمانه‌تر از گذشته شده و پس از بی‌اثر شدن تهدیدات نظامی و تحریم‌های اقتصادی، با صراحت از براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران صحبت می کنند.

سردار پاکپور افزود، دشمنان از طریق جنگ نرم و تشدید تهدیدات امنیتی با بهره‌گیری از عوامل نفوذی و عناصر فریب خورده، تمام ظرفیت‌های خود و متحدانشان را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته‌اند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران تصریح کرد، جمهوری اسلامی ایران به عنوان نقطه کانونی جبهه مقاومت توانسته است مقتدرانه ضمن حفظ و تأمین امنیت و استقلال، اهداف بزرگ خود را در منطقه به پیش برد و سناریو‌های شیطانی نظام سلطه را خنثی کند.

سردار سلامی: انتقام خون شهدای جنایت جمعه سیاه زاهدان را دستور کار خود می‌ دانیم

کلیدواژه