ایران اسلامی وارد مرحله تازه‌ای از تمدن‌ سازی شده است
(last modified 1401-07-17T10:33:05+00:00 )
میزان 17, 1401 15:03 Asia/Kabul
  • فرمانده نیروی هوایی ارتش: ایران اسلامی وارد مرحله تازه‌ای از تمدن‌ سازی شده است
    فرمانده نیروی هوایی ارتش: ایران اسلامی وارد مرحله تازه‌ای از تمدن‌ سازی شده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد : ایران اسلامی اکنون وارد مرحله تازه‌ای از جامعه‌ پردازی و تمدن‌سازی شده است.

"امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی " فرمانده نیروی هوایی ارتش، امروز ( یکشنبه )  در صبحگاه عهد سربازی که در مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی و به صورت همزمان در تمام یگان‌های نیروی هوایی ارتش در سراسر کشور برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران در حالی بیش از چهل سال از عمر پُر برکت خود را پشت سر گذاشته که از آن می‌ توان به عنوان تنها انقلابی یاد کرد که مقابل همه دسیسه‌ها از کرامت و اصالت شعارهایش صیانت کرده است.

به گزارش رادیو دری،  فرمانده نیروی هوایی ارتش  افزود: امنیت کشور  برخاسته از اتکا به قدرت پروردگار، عنایت خاص حضرت ولی عصر(عج)، خواست ملت بزرگ ایران و فرزندان شریف ملت در نیروهای مسلح است.

"امیر سرتیپ  واحدی " همچنین گفت :  در دنیای معاصر اگرچه جمهوری اسلامی ایران  را  مستکبران جهان و ایادی داخلی در بسیاری از موارد، تحریم  کرده اند  اما به اعتبار روحیه جهادی و اتکا به وعده نصرت الهی ملت  و ایران عزیز سربلند، مظلوم و قوی است، و  طراحی‌های آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی و حقوق بگیران آنها راه به جایی نخواهند برد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش  خاطرنشان کرد : حرکت پرشتاب پیشرفت کشور در بخش دفاعی که نمونه‌ای از پیشرفت و حرکت در لبه دانش، در حوزه‌های دانش بنیان است حاکی از توانایی ایران عزیز برای خنثی کردن تحریم‌ها و تهدیدها است،  البته دشمن بیکار ننشسته اما همانگونه که تاکنون محاسبات‌شان درست از کار در نیامده بعد از این هم با وحدت ملی و هوشیاری ملت بزرگ و یکپارچه ایران تیرشان به سنگ خواهد خورد.

نیروی هوایی ارتش ایران قدرتمندتر از همیشه آماده دفاع از کشور

کلیدواژه