عقرب 17, 1401 12:04 Asia/Kabul
  • تاکید قالیباف بر مقابله قاطع با داعش‌سازی نوین در ایران
    تاکید قالیباف بر مقابله قاطع با داعش‌سازی نوین در ایران

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در عیادت از مجروحان نیروی انتظامی­ که در اغتشاشات اخیر مجروح شده اند، بر مقابله قاطع با داعش سازی نوین در ایران تاکیدکرد.

به گزارش رادیو دری، «محمد باقر­ قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران دوشنبه شب با حضور در بیمارستان ولیعصر (عج) نیروی انتظامی در تهران از تعدادی از مجروحان نیروی انتظامی عیادت و دلجویی کرد.

قالیباف با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور و مقابله با ناامنی گفت: برخی با سوءاستفاده از اعتراضات و با به خشونت کشاندن این اعتراضات به اموال عمومی و نیز اموال مردم آسیب زده و دست به قتل و غارت زدند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد: اکنون­ که بیش از پیش آشکار شده که دشمن به دنبال تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت و داعش سازی نوین است مردم برخورد قاطع و متناسب با جرم­ با کسانی را خواستار هستند که به جان و مال مردم بی‌گناه­ تعدی و تعرض و همچون داعش فیلم جنایت شان را با افتخار منتشر می‌کنند.

بروز اغتشاشات اخیر در ایران به بهانه مرگ «مهسا امینی» بار دیگر موجب شد تا دشمنان خارجی جمهوری اسلامی ایران از آن به مثابه فرصتی برای مداخله در امور داخلی ایران و نیز تحریک هر چه بیشتر آشوب ها استفاده کنند.

در اغتشاشات اخیر، سران سیاسی آمریکا و بعضا اروپا، رسانه‌های آنان و نیز رسانه‌های فارسی معاند مورد حمایت غرب، از یک رخدادِ غم انگیزِ سوء استفاده کردند و با شعار حمایت از حقوق ملت ایران، در حمایت از اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت ملت سنگ تمام گذاشتند؛ در همین حال، میلیونها نفر از ملت ایران در خیابان‌ها و میادین کشور در حمایت از نظام و کشورشان و مخالفت قاطع با آشوب و اغتشاش حضور یافتند.

قالیباف: دشمن به دنبال تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت و داعش سازی نوین است

کلیدواژه