عقرب 28, 1401 15:26 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب: بساط شرارت بدون شک جمع خواهد شد
    رهبر معظم انقلاب: بساط شرارت بدون شک جمع خواهد شد

رهبر معظم انقلاب اسلامی، هدف اصلی صحنه‌گردانان اغتشاشات اخیر را به میدان آوردن ملت دانستند و گفتند: بساط شرارت بدون شک جمع خواهد شد و ملت ایران با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر حرکت در میدان پیشرفت کشور را ادامه خواهد داد.

به گزارش رادیو دری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز (شنبه) در دیدار صدها نفر از مردم اصفهان افزودند: این حوادث و جنایت‌ها و تخریب‌ها، مشکلاتی برای مردم و کسبه درست می‌کند اما افراد در صحنه و پشت صحنه این شرارت ها، بسیار حقیرتر از آن هستند که بتوانند به نظام آسیب بزنند.

رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: مشکل اصلی استکبار با جمهوری اسلامی این است که اگر این نظام پیشرفت و در دنیا جلوه کند، منطق لیبرال دموکراسی دنیای غرب باطل خواهد شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: به دلیل همین ناراحتی و عصبانیت، امریکایی ها و اروپایی ها با همه امکانات وارد میدان می شوند اما هیچ غلطی نمی توانند بکنند، همانطور که قبل از این هم نتوانستند و در آینده هم نخواهند توانست.

 

رهبر معظم انقلاب همچنین با اشاره به شگرد غربی‌ها که به اسم آزادی و دموکراسی، علیه آزادی و مردم سالاری در کشورها اقدام می‌کنند، افزودند: کشور افغانستان یک نمونه نزدیک و بارز است که امریکایی ها به بهانه مردمی نبودن حکومت، به آنجا حمله نظامی کردند اما بعد از ۲۰ سال جنایت و غارت، همان حکومتی که علیه آن اقدام کرده بودند، سرکارآمد و آنان با فضاحت خارج شدند.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه در کارزار اساسی ایران و استکبار، امریکا در خط مقدم قرار دارد و اروپا پشت سر امریکا ایستاده است، گفتند: در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه رؤسای جمهور امریکا اعم از کارتر، کلینتون و اوبامای دموکرات، و ریگان، بوش و آن سبک مغز قبلیِ جمهوری خواه تا رئیس جمهور فعلی بی هوش و حواس که می خواهد مردم ایران را نجات دهد، همه در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستادند و از هرکسی هم که توانستند از جمله رژیم صهیونیستی به عنوان سگ هار و زنجیری خود و برخی کشورهای منطقه کمک گرفتند.

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، توانایی فرصت‌سازی از تهدیدها را جزو طبیعت یک ملت با ایمان دانستند و خاطرنشان کردند: سابقه فرصت‌سازی مردم ایران در دفاع مقدس موجب شد تا همین امروز هم هر گاه دشمنان به فکر استفاده از برگ نظامی می‌افتند متوجه باشند که ملت ایران شکست‌ناپذیر است، همچنان‌که بارها به آمریکایی‌ها و مخالفان خود گفته «آمدن‌تان با خودتان است اما رفتن‌تان نه» و در صورت تجاوز، گرفتار و نابود خواهید شد.

جمعی از مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

کلیدواژه