سردار سلیمانی داوطلب پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین میدان‌های دفاع و جهاد
(last modified 1401-10-13T04:14:44+00:00 )
جدی 13, 1401 08:44 Asia/Kabul
  • سردار سلیمانی داوطلب پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین میدان‌های دفاع و جهاد
    سردار سلیمانی داوطلب پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین میدان‌های دفاع و جهاد

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، در بیانیه‌ای، سردار سلیمانی را داوطلب حضور در سخت‌ترین، پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین میدان‌های دفاع و جهاد دانست.

به گزارش رادیو دری، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی روز ( دوشنبه )،  در بیانیه‌ای  اعلام کرد: سردار  سلیمانی با گام‌های استوار، اراده‌ای خلل‌ناپذیر، اندیشه‌ای پویا و بصیرتی نافذ و عمیق برای دفاع همه جانبه از دین اسلام و توسعه و گسترش عدالت در جهان از میدانی به میدان دیگر هجرت می‌کرد.

دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، در این بیانیه آورده است  سردار سلیمانی با عشقی که به آزادی قدس شریف و اعتقادی که به وجوب پایان دادن به حیات جرثومه سرطانی ضد بشریت رژیم منحوس صهیونیستی داشت از آغازین روزهای فرماندهی خود در نیروی قدس برای ارتقای سطح توان ملت فلسطین از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات بهره جست.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه، در این بیانبه افزود :  " سردار سلیمانی " با دستان مردم قهرمان و مبارز فلسطین و لبنان طعم تلخ شکست و نابودی را برای اولین بار در ذائقه صهیونیست‌ها جاری گرداند و زنگ نابودی رژیم صهیونیستی را  به صدا در آورد.

در این بیانیه آمده است، در سه سالی که از شهادت آن شهید عزیز می‌گذرد در تمامی صحنه‌ها از لبنان عزیز و فلسطین قهرمان گرفته تا سوریه و عراق مقاوم تا یمن سراسر عزت و کرامت و سایر نقاط  شاهد پیروزی‌های بی‌سابقه و درخشان‌تر از گذشته هستیم.

سردار سلیمانی؛ قهرمان جهانی مبارزه با تروریسم

کلیدواژه