دلو 02, 1401 09:15 Asia/Kabul
  • اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه؛ بخشی دیگر از جنگ ترکیبی علیه ملت ایران
    اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه؛ بخشی دیگر از جنگ ترکیبی علیه ملت ایران

سران قوای سه‌گانه ایران، اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بخشی دیگر از جنگ ترکیبی علیه ملت ایران عنوان کردند.

به گزارش رادیو دری، سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه مجریه، محمد باقر قالیباف رئیس قوه مقننه و حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه ایران در نشستی با اشاره به شکست و ناکامی دشمنان، در جنگ رسانه‌ای، روانی و اقتصادی با هوشیاری و حضور آگاهانه مردم در صحنه حمایت از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی، تصمیم پارلمان اروپا در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.

سران قوای ایران تاکید کردند، سپاه پاسداران، بخشی از قدرت نظامی و نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران است که در طول بیش از ۴۰ سال گذشته منشاء خدمات شایسته با کارنامه درخشان در دفاع از سرزمین پرافتخار ایران بوده است.

پارلمان اروپا در ادامه اقدامات ضدایرانی و مواضع مداخله‌جویانه اخیر خود در امور ایران، 18 ژانویه/28جدی با تصویب طرحی ضدایرانی، خواستار قرار گرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست موسوم به «تروریستی» اتحادیه اروپا شد. البته مصوبات پارلمان اروپا الزام‌آور نیست و تنها در حکم پیشنهاد به شورای اروپا است.

امیرعبداللهیان: سپاه پاسداران پایتخت‌های اروپایی را از حملات داعش نجات داد

فرمانده سپاه پاسداران: اروپایی‌ها اشتباهات گذشته خود را تکرار نکنند

کلیدواژه