دلو 10, 1401 08:50 Asia/Kabul
  • تاکید امیرعبداللهیان بر ادامه حمایت‌های ایران از ملت فلسطین
    تاکید امیرعبداللهیان بر ادامه حمایت‌های ایران از ملت فلسطین

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در تماس تلفنی با رهبران گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین بر ادامه حمایت‌های ایران از ملت فلسطین تاکید کرد.

به گزارش رادیو دری؛ امیرعبداللهیان بامداد دوشنبه در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین فلسطین، در تماس‌های تلفنی جداگانه با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و زیاد نخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین جنایات این رژیم در کشتار مردم بیگناه فلسطین را به شدت محکوم کرد.

وی در این تماس‌ها ضمن ادای احترام به روح پرفتوح شهدای فلسطینی و ابراز همدردی با خانواده آنان و ملت فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین فلسطین را محکوم  و بر ادامه حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین تاکید کرد.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) نیز در این گفت وگوی تلفنی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت ملت فلسطین قدردانی کرد.

زیاد نخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین هم ضمن تشکر از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت اسلامی در تمامی زمینه‌ها  گفت: ما به مواضع جمهوری اسلامی ایران افتخار  می کنیم  و همواره در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی در هتاکی به مقدسات اسلامی ایستادگی خواهیم کرد.

 کرانه باختری رود اردن روز پنجشنبه شاهد یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین و جنایت آفرینی جدیدی بود که در این حملات 12 شهروند فلسطینی شهید و دستکم 20 نفر نیز زخمی شدند.

جشن فلسطینیان برای موفقیت عملیات قدس

حزب الله: خون شهدای فلسطین آزادی را رقم می زند

کلیدواژه